تولید و فروش ادوات کشاورزی صالحی

تولید و فروش ادوات کشاورزی صالحی شرکت تولید ادوات کشاورزی به مدیریت صالحی سال هاست که با ارائه ی بهترین خدمات با قیمتی مناسب سبب…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

تولید و فروش ادوات کشاورزی صالحی

شرکت تولید ادوات کشاورزی به مدیریت صالحی سال هاست که با ارائه ی بهترین خدمات با قیمتی مناسب سبب جلب رضایت مشتری شده است. ماشین آلات کشاورزی که نیروی محرکه بخش کشاورزی هستند در زمینه ی کاشت، داشت و برداشت مورد استفاده قرار می گیرند و در صورت نبود آن ها مشکلاتی بر سر راه قرار می گیرد. از مهم ترین خدمات ارائه شده توسط این مرکز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرید و فروش انواع ماشین آلات کشاورزی

  • خرید و فروش انواع ماشین آلات صنعتی

  • فروش انواع تراکتور

  • فروش انواع دنباله بند ماشین آلات کشاورزی

  • خریدار انواع تراکتور صفر و کار کرده

  • خریدار انواع تراکتور سوخته یا چپ شده

  • و غیره….

استفاده از این ماشین آلات سبب می شود تا چند عملیات زمان بر و هزینه بر همزمان و بدون در دردسر و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود. این ادوات کشاورزی که در سایه ی تجربیات علمی پرسنل و مهندسین در حال توسعه یافتن می باشد همواره آماده ی خدمت رسانی و ارائه ی خدمات با کیفیت هستند.

این شرکت با اتکا به تجربه طولانی که در زمینه ی تولید ماشین آلات کشاورزی دارد  با در نظر گرفتن تغییرات و تحولات جدید در بکار گیری پروسه مکانیزاسیون کشاورزی همواره از پیشروان تغییر و نو آوری در ارائه ی ادوات کشاورزی می باشد.

از بهترین نمونه های تولیدی شرکت تولید ادوات کشاورزی صالحی می توان به رتیواتور دو طرفه، یک طرفه و هیدرولیک اشاره کرد که ثبت اختراع شده و بار ها و بار ها در نقاط مختلف کشور امتحان شده و کاملا ضمانت می شوند پس با اطمینان از تولیدات صالحی استفاده کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، بهره مندی از خدمات آقای صالحی، ثبت و سفارش ادوات کشاورزی و ارسال به سراسر کشور کافی است با ما در تماس باشید.

تلفن تماس: ۰۹۱۲۵۸۳۵۱۳۸

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولید و فروش ادوات کشاورزی صالحی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه