تولید و عرضه انواع بلوک های سیمانی در سطح مازندران

تولید و عرضه انواع بلوک های سیمانی در سطح مازندران کارگاه بلوک زنی ایران بلوک یکی از شناخته شدین ترین مکان ها برای تولید و…
شهر
مازندران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

تولید و عرضه انواع بلوک های سیمانی در سطح مازندران

کارگاه بلوک زنی ایران بلوک یکی از شناخته شدین ترین مکان ها برای تولید و عرضه انواع بلوک های سیمانی در سطح مازندران می باشد که با توجه به ارائه ی بهترین خدمات با قیمتی مناسب و در اسرع وقت توانسته اند رضایت مشتری را جلب کنند.

این مرکز کلیه ی بلوک های خود را سه سایز ۳۵*۱۵_۳۳*۱۳_۳۵*۱۰ آماده ی تولید و فروش می کند. شما می توانید کلیه ی بلوک های مورد نیاز خود را به صورت نقد و اقساط در سراسر مازندران دریافت کنید.

بلوک ها از پرکاربرد ترین نوع مصالح در صنعت ساخت ساختمان به حساب می آیند. برای ساخت بلوک ها از انواع متریال مختلف استفاده می شود. آن ها در ابعاد و مدل های مختلفی وجود دارند که هر فرد با توجه به نیاز خود آن ها را سفارش می دهد.

بلوک های سیمانی یکی از مدل های بلوک هستند که کاملا استاندارد می باشند و به دو دسته ی بارور و غیر باربر تقسیم می شوند. این دسته از بلوک ها در صنعت ساختمان بیش ترین استفاده را دارند.  بلوک های سیمانی معمولی که از شن و ماسه ی طبیعی روخانه ای تولید می شوند.

چگالی این مدل بلوک ها بعد از خشک شدن چیزی معادل ۲۰۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب می باشد. این مدل بلوک ها در فرم های متفاوت و به دو شکل بلوک سیمانی دیواری و بلوک سیمانی سقفی وجود دارند.

در صورتی که برای ساخت و ساز به انواع بلوک نیاز داشتید کافی است تا با آقای زرگرانی در مرکز تولید و عرضه انواع بلوک های سیمانی در سطح مازندران تماس بگیرید بهترین خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن به شما عزیزان ارائه خواهد شد. تنها هدف ما جلب رضایت مصرف کننده می باشد.

تلفن تماس:

۰۹۰۵۶۱۶۲۳۱۶

با مدیریت زرگرانی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولید و عرضه انواع بلوک های سیمانی در سطح مازندران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه