تولید و فروش فرآورده های زنبور عسل در زنجان

تولید و فروش فرآورده های زنبور عسل در زنجان زنبور عسل را در ساختاری از جنس موم به نام کندو ذخیره می کند عسل از…
شهر
زنجان
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

تولید و فروش فرآورده های زنبور عسل در زنجان

زنبور عسل را در ساختاری از جنس موم به نام کندو ذخیره می کند عسل از کلونی زنبور های وحشی یا اهلی جمع آوری می شود و مورد استفاده قرار می گیرد. عسل زنجان و فرآورده های آن در کل کشور زبان زد خاص و عام است.  عسل به علت اسیدیته خاص و آب کم و وجود هیدروژن پروکسید به سختی فاسد می شود. از همین رو نگهداری و انجام تجارت و جا به جایی آن کار راحتی است. عسل بسیار مقوی است و گلوکز موجود در آن فوری انرژی مورد نیاز بدن را تامین می کند. شاید وقتی اسم فرآورده های زنبور عسل را می شنوید تنها به عسل طبیعی و موم آن فکر کنید ولی این چنین نیست فراورده های دیگری نیز وجود دارند که بسیار کاربردی هستند گاهی این فرآورده ها به دلیل ویژگی ها و کاربرد درمانی که دارند بسیار مورد اهمیت قرار می گیرند. یکی از  مردان توانمند به نام آقای امجدی در زنجان به تولید و فروش فرآورده های زنبور عسل و خدمات زنبور داری می پردازند. که در سبک کاری خود یکی از پر افتخار ترین ها هستند.

انواع فرآورده های زنبور عسل و فروش آن؛

 ژل رویال: به عنوان ژل ملکه زنبور عسل در میان مردم شناخته شده است‌ یک ماده ی شیری رنگ است که فقط مورد تغذیه ی سلطنتی و ملکه زنبور ها قرار می گیرد پس بسیار مقوی و انرژی زا است و با قیمت بالا می باشد. این ژل به دلیل خواص بسیار زیادی که در طب اسلامی آمده است بسیار پر مصرف است .ژل سلطنتی رویال عسل یک خواص حیوانی و گیاهی دارد که علاوه بر شهد گل ترشح غدد زنبور عسل نیز دارد از این رو تاثیرات شگفت انگیز آن از عسل نیز بیشتر است.

گرده گل: توسط زنبور ها جمع آوری می شود و غذای زنبور های جوان است یکی از کامل ترین خوراکی های جهان محسوب می شود. چرا که تمام مواد مغذی مورد استفاده بشر را داراست.

موم عسل: بسیار پر کاربرد است و در زمینه ی تولید لوازم آرایشی و صنعتی ، صنعت چاپ و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. موم یک ترکیب خاص دارد که به عنوان ضد قارچ مورد استفاده قرار می گیرد. خواص ضد التهابی و ضد میکروبی دارد. در سوختگی ها بسیار اثر گذار است.و دیگر فرآورده های زنبور عسل که همه و همه مفید و خواص دارویی و در مانی دارند.

آقای سید میثم امجدی همراه با کادر مجرب این افتخار را دارد که در شهر پر اوازه ی زنجان به تولید و فروش  فرآورده های زنبور عسل و خدمات زنبور داری و آموزش آن بپردازد.

برای مشاوره رایگان با ما در تماس باشید.

تلفن تماس:۰۹۱۹۸۸۰۵۱۱۹_۰۹۳۵۲۹۵۸۸۶۱

اینستاگرام:www.lnstagram.com/omeysaam67o

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولید و فروش فرآورده های زنبور عسل در زنجان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه