تولید نهال در میاندواب

تولید نهال در میاندواب با توجه به شرایط آب و هوایی، اقلیمی، خاک مناسب و حاصل خیز میاندواب به عنوان بزرگ ترین مرکز کشت و…
شهر
میاندوآب
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

تولید نهال در میاندواب

با توجه به شرایط آب و هوایی، اقلیمی، خاک مناسب و حاصل خیز میاندواب به عنوان بزرگ ترین مرکز کشت و پرورش نهال های مثمر و غیر مثمر تبدیل شده است. در واقع قطب تولید نهال محسوب می شود.

تولید نهال در میاندواب، نهالستان خیری با توجه به سابقه کشت و مهارتی که تولید کنندگان آن در تولید انواع نهال دارند۵۰ درصد نهال تولیدی استان در آن صورت می گیرد. چندین نفر در این مرکز با جان و دل به کشت و پرورش انواع نهال هسته دار و دانه دار، مثمر و غیر مثمر می پردازند این نهال ها علاوه بر مصارف داخلی کشور به خارج از کشور نیز صادر می شوند.

در این نهالستان حدود ۱۰۰ اصله نهال در هر هکتار تولید می شود که شامل انواع گردو، هلو، شلیل، آلبالو، آلو و غیره.. می باشد. این مرکز همچنین تولید و توزیع انواع گل های آپارتمانی، گیاهان زینتی، درختچه، خدماتی همچون تولید و فروش انواع بذر، قلمه، پیاز، نشا گل و گیاه و غیره… را به مشتریان عزیز ارائه می دهند.

در صورتی که قصد احداث انواع باغ و باغات را دارید با ما در ارتباط باشید مشاوران ما در این مرکز با مشاهده یا جمع اوری اطلاعات از شما بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما ارائه نی دهند.

جهت بهره مندی از خدمات نهالستان خیری، مشاوره رایگان، ثبت و سفارش به صورت جزئی و عمده با ما در تماس باشید نهال های شما در صورت نیاز با پست نیز به دست تان می رسد.

تلفن تماس ۰۹۰۵۷۷۲۳۶۳۵

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولید نهال در میاندواب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه