تولید لوله های ضخیم و صنعتی در اصفهان | شرکت گداز صنعت

تولید لوله های ضخیم و صنعتی در اصفهان لوله ضخیم و صنعتی در اصفهان با توجه به این که آقای فریدنی، تولید لوله های ضخیم…
شهر
اصفهان
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

تولید لوله های ضخیم و صنعتی در اصفهان

لوله ضخیم و صنعتی در اصفهان

با توجه به این که آقای فریدنی، تولید لوله های ضخیم و صنعتی در اصفهان تولید می کنند از این قبیل محصولات می توان به لوله های گوشت دار اشاره کرد. این دسته از محصولات فولادی به دلیل ضخیم بودن دیواره ها به نام لوله گوشتی یا ضخیم و صنعتی شناخته می شوند.ضخامت بالای این لوله ها سبب متمایز شدن آن ها با سایر محصولات فولادی شده است. معمولا به منظور بهره برداری در پروژه های بزرگ از این لوله ها استفاده می کنند.

آقای فریدنی، تولید لوله های ضخیم و صنعتی در اصفهان به جرات لوله هایی تولید می کند که بسیار پر کاربرد بوده و بیشتر در موارد صنعتی، انتقال مایعات، پروژه های پتروشیمی ، به عنوان محصولات تحت فشار، ماشین سازی، هیدرولیک و غیره…. مورد استفاده قرار می گیرند.

این لوله های ضخیم صنعتی به دلیل مقاومت بالایی که دارند در شرایط محیطی سخت مورد استفاده قرار می گیرند. معمولا تفاوت لوله های ضخیم و نازک در جداره ی آن ها، تکنولوژی به کار رفته در روند  تولید و کاربرد هر کدام می باشد. این لوله ها ضخامت بالا، وزن بالا ، مورد استفاده در پروژه های عظیم، مقاومت بالا، مستحکم و قادر به تحمل فشار می باشند.

شرکت گداز صنعت

شرکت گداز صنعت با مدیریت آقای شیرزاد فریدنی با سال ها کار بی وقفه به عنوان بهترین تولید کننده انواع لوله های ضخیم و صنعتی به روش سانتریفیوژ با متریال  های فولاد، چدن، فولاد ضد زنگ، سوپر آلیاژ ها، آلیاژ های مس و آلومینیوم، تولید قطعات کوچک به روش ریخته گری دقیق و غیره.. شناخته شده است.سازگاری که این محصولات با شرایط سخت مثل قرار گرفتن در محیط های مرطوب، مستعد بارش ، مقاومت بسیار بالا و غیره… از ویژگی های بارز محصولات ذکر شده است. برای محاسبه دقیق ضخامت آن ها می توان قطر بیرونی و درونی را از یکدیگر کسر کنید تا ضخامت محصول به صورت تقریبی محاسبه شود. جهت خرید لوله سیمانی و انواع لوله های صنعتی به این فروشگاه مراجعه کنید.

در روش ساخت لوله های ضخیم به روش سانتریفیوژ در شرکت گداز صنعت این کار به دو صورت افقی و عمودی صورت می گیرد. در روش افقی قالب چرخنده به دور محور افقی می چرخد که روشی مقرون به صرفه برای تولید اجزای لوله ای شکل با کیفیت بالا است.قطعه هایی مثل سیلندر های طولانی با فلنج انتهایی را با این روش تولید می کنند‌. 

اما بهترین راه در شرکت گداز صنعت برای تولید این قطعه ها روش سانتریفیوژ عمودی است. 

جهت بهره مندی از خدمات شرکت گداز صنعت با ما در ارتباط باشید.

تلفن تماس: ۰۹۱۲۳۳۶۶۰۸۵

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولید لوله های ضخیم و صنعتی در اصفهان | شرکت گداز صنعت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه