تولید قطعات پلاستیکی پزشکی | ساخت قطعات پلاستیکی پزشکی

تولید قطعات پلاستیکی پزشکی امروزه طراحی و ساخت قالب های پلاستیکی برای تولید قطعات بسیار زیادی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

تولید قطعات پلاستیکی پزشکی

امروزه طراحی و ساخت قالب های پلاستیکی برای تولید قطعات بسیار زیادی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله مواردی که تولید و استفاده زیادی دارد تجهیزات پزشکی است. با توجه به گستردگی استفاده از این لوازم و تجهیزات در صنعت پزشکی مطمئن می شویم که بازار فروش این تجهیزات در کشور بسیار زیاد است.از جمله قطعات پلاستیکی که با مدیریت پشنگ پور تولید شده و در صنعت پزشکی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد می توان به انواع لوله های ازمایشگاهی، سرنگ، تجهیزات آزمایشگاهی و غیره …. از جمله پر مصرف ترین قطعات پلاستیکی در صنعت پزشکی محسوب می شوند.

تولید قطعات پلاستیکی پزشکی بسیار پر کاربرد است چرا که این ماده در برابر کپک و قارچ از قابلیت نفوذ پذیری زیادی بهره مند است. در واقع طراحان و تولید کنندگان قطعات پلاستیکی پزشکی با استفاده از مواد پلاستیکی گرانول همراه با روش های جدید قادر هستند دقیق ترین ابزار را تولید کنند.در واقع مواد پلاستیکی به دلیل داشتن مزایای بسیار جای گاه خاصی در صنعت تولید قطعات پلاستیکی پزشکی پیدا کرده است. این مواد پلاستیکی مقاومت حرارتی و شیمیایی بالایی دارند و در برابر دما و خوردگی از خودشان مقاومت نشان می دهند و انعطاف پذیری و استحکام بالایی دارند.

09394760318

ساخت قطعات پلاستیکی پزشکی

امروزه ساخت قطعات پلاستیکی پزشکی با مدیریت پشنگ پور با کاربرد های بسیاری رو به رو است به گونه ای که از پلاستیک ها جهت ساخت بخیه زیپی، ساخت قطعات و قالب دستگاه تزریق، تجهیزات آزمایشگاهی و غیره… استفاده می شود .

از جمله کاربرد های ساخت قطعات پلاستیکی می توان به مواردی زیر اشاره کرد؛

بخیه زیپی: بخیه زیپی یکی از پر کاربرد ترین قطعات پلاستیکی در پزشکی محسوب می شود. در برخی موارد ممکن است فرد دچار جراحاتی شود که نیازمند بخیه باشد. اما با توجه به پیشرفت علم نیازی به زدن بخیه نخواهد بود و با توجه به تولید بخیه زیپی پلاستیکی دیگر نیازی به زدن بخیه نخواهد بود و زخم به راحتی  و در کوتاه ترین زمان ممکن بسته می شود.

برای این کار کافی است محل زخم را با دقت ضد عفونی کنند و در محل جراحت از بخیه زیپی استفاده کنند. در واقع این وسیله که در دسته ساخت قطعات پلاستیکی پزشکی قرار می گیرد به عنوان ابزاری جهت کمک های اولیه قرار می گیرد و در صورت بروز مشکل به سرعت مورد استفاده قرار می گیرد.

لوازم پزشکی که از قطعات پلاستیکی تشکیل شده اند قابلیت های بالایی همچون کیفیت عالی، مقاومت حرارتی بالا، ماندگاری ، طول عمر بالا و مقاومت شیمیایی برخوردار هستند. همچنین ساخت قطعات پلاستیکی با این روش های قالب گیری که با مدیریت پشنگ پور می باشد مقرون به صرفه است. از این رو لوازم جراحی، کیت تست دارو، سرنگ های پلاستیکی، قطعات جراحی قلب و عروق، لوله ها و لیوان های نمونه گیری به وسیله مواد پلاستیکی تولید و روانه بازار می شوند.

09394760318

تولید قطعات پلاستیکی لوازم خانگی

امروزه به هر طرف در خانه و مخصوصا در آشپز خانه نگاه می کنیم لوازم پلاستیکی می بینیم که بسیار هم پر کاربرد هستند. تولید قطعات پلاستیکی لوازم خانگی با مدیریت پشنگ پور که یکی از بزرگ ترین صنایع تولید کننده لوازم خانگی مدرن به شمار می روند اکثر این قطعات را از مواد پلیمری می سازند.مواد پلاستیکی سبب افزایش کارایی، زیبایی و طراحی لوازم خانگی شده اند. از جمله لوازم خانگی که پلاستیک در تولید آن ها نقش بسزایی دارد می توان به یخچال، جارو برقی، ماشین لباس شویی، ماشین ظرف شویی، چرخ گوشت، مایکروفر، میکسر، آب میوه گیر، اتو و بسیاری از لولزم دیگر اشاره کرد.

از مهم ترین پلیمر های مهندسی پر کاربرد که در کارخانه تولید قطعات پلاستیکی لوازم خانگی تولید می شوند می توان انواع  پلی آمید ها، پلی استال، پلی متیل متاکریلات، پلی کربنات، پلی پروپیلن، پلی استایرن، پلی اتیلن ترفتالات، پی وی سی و پلاستیک ای بی سی را نام برد.علاوه بر لوازمی که نام بردیم دیگر ملزومات پلاستیکی نیز وجود دارند که در کارخانه تولید قطعات پلاستیکی لوازم خانگی تهیه و تولید می شوند از جمله؛ میز، صندلی، چهار پایه پلاستیکی، تخت پلاستیکی کنار استخر، انواع سبد های میوه، ابزار و سایر باکس های پلاستیکی، انواع فایل های پلاستیکی، گلدان های پلاستیکی، جای مایع دستشویی و غیره…

09394760318

جهت بهره مندی از خدمات شرکت تولید ساخت قطعات پلاستیکی با ما در تماس باشید.

تلفن تماس؛ 09394760318

آدرس کارخانه : کرج هفت جوی

تولید قطعات پلاستیکی پزشکی

تولید هر نوع قطعات پلاستیکی پزشکی

ساخت هر نوع قطعات پلاستیکی پزشکی

تولید هر نوع قطعات پلاستیکی لوازم خانگی

تولید هر نوع قطعات پلاستیکی سفارشی

تولید هر نوع قطعات پلاستیکی کوچک

قیمت انواع قطعات پلاستیکی

سفارش و تولید کلیه قطعات پلاستیکی

تولید کننده کالاهای پلاستیکی با کیفیت عالی

آدرس: کرج هفت جوی

مطالب مرتبط:

پخش تجهیزات پزشکی در ملارد 

 

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولید قطعات پلاستیکی پزشکی | ساخت قطعات پلاستیکی پزشکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه