تولید فر توکار  |گروه تولیدی و صنعتی لادرو

بهترین تولید کننده فر توکار در تهران  آقای عبدی یکی از شناخته شده ترین افراد در زمینه ی طراحی، تولید و اجرای فر توکار، تولید…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

بهترین تولید کننده فر توکار در تهران 

آقای عبدی یکی از شناخته شده ترین افراد در زمینه ی طراحی، تولید و اجرای فر توکار، تولید کننده لوازم آشپز خانه با برند لوکا، گروه تولیدی و صنعتی لادرو، تولید کننده تجهیزات توکار، آشپزخانه (هود، اجاق صفحه ای، فرتوکار، توستر ، سینک) می باشد که با ارائه ی خدمات با کیفیت و قیمت مناسب سبب جلب رضایت مشتری سده است.

کلیه ی محصولات ما دارای بیست و چهار ماه گارانتی و ۶۰ ماه خدمات پس از فروش در سراسر کشور می باشد که شامل نصب رایگان و خدمات پس از فروش هم می شود. گروه تولیدی لادرو به عنوان بزرگ ترین تولید کننده انواع فر های توکار شناخته شده است.

کلیه ی محصولات لادرو تولید داخل و دارای کیفیت عالی و طراحی منحصر به فرد هستند شما می توانید جهت حمایت از کار و کالای ایرانی از محصولات ما دیدن کرده و با توجه به تنوع بالای آن ها با هر سبک و سلیقه ای که هستید بهترین ها را انتخاب کنید.

گروه تولیدی و صنعتی لادرو آمادگی خود را جهت همکاری با کلیه ی تولید کنندگان، پخش کنندگان، فروشندگان و صادر کنندگان عزیز اعلام می دارند. شما برای سفارش جزئی و عمده کافی است تا با ما در ارتباط باشید.

فر های تو کار در دو مدل برقی و گازی موجود می باشند در مدل برقی گرما و پخت به وسیله ی المنت حاصل می شود، روش تمیز کردن این فر ها راحت می باشد و با توجه به صاف بودن یکنواخت محدودیتی در پخت غذا وجود ندارد و غیره..‌‌.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، بهره مندی از خدمات گروه تولیدی فر توکار با مدیریت عبدی کافی است با ما در تماس باشید.

آدرس کارخانه: تهران، بزرگراه امام رضا (خاوران )، بعد از تعویض پلاک خاوران، فرون آباد

تلفن تماس:

09126830964

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولید فر توکار  |گروه تولیدی و صنعتی لادرو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه