تولید یونیکا و یونیورست در تهران |  گروه تولیدی صنعتی کاریز

گروه تولیدی صنعتی کاریز تمامی محصولات خود را با ضمانت نامه کتبی ارائه می دهد، امکان ارسال کالا را در سراسر کشور ایجاد کرده است،
شهر
تهران
اطلاعات تماس
09127346315
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

تولید یونیکا و یونیورست در تهران 

دوش های حمام نه تنها باعث می شوند لذت حمام کردن افزایش پیدا کند بلکه باعث می شوند آب کمتری هم مصرف شود. اگر قصد خرید انواع شیر آلات و لوازم یدکی آن ها را دارید به شرکت تولید علم دوش اهرمی با نام  تولید یونیکا و یونیورست در تهران  مراجعه کنید.

این گروه با داشتن کادر مجرب و حرفه ای و تجربه ی تولید انواع دوش اهرمی، دوش کلاسیک، دوش پنج لایه، دوش آلومینیومی، سر دوش  شیلنگ فنری دوش، شیلنگ آفتابه، شیر لباس شویی و شیر سیفون، چاه بست، کفشور پلاستیکی، علم دوش یونیکا، علم دوش  یونیورست، فلاش تانک، شلنگ دوش فنری استیل، شلنگ آفتابه فنری استیل، شیر آلات بهداشتی کاریز و غیره… به عنوان یک شرکت معتبر با کیفیت ترین اجناس را با کم ترین هزینه تنها برای جلب رضایت مشتری ارائه می دهند.

اگر از خودتان می پرسید چرا باید محصولات گروه تولیدی صنعتی کاریز را خریداری کنید،!!!! ما به شما دلیل این کار را می گوییم، گروه تولیدی صنعتی کاریز تمامی محصولات خود را با ضمانت نامه کتبی ارائه می دهد، امکان ارسال کالا را در سراسر کشور ایجاد کرده است، تمامی اجناس از مواد اولیه مرغوب و اصل  تولید شده اند، تمامی قطعات و لوازم یدکی شیر آلات مانند پوسته، دسته، علم و مغزی بسیار با کیفیت می باشد، این شرکت مجهز به دستگاه های پیشرفته و کاملا استاندارد می باشد، تمامی محصولات توسط واحد کنترل کیفیت مستقر در کارخانه کنترل می شوند.

جهت مشاوره رایگان و سفارش کالا به صورت عمده و جزئی با ما در تماس باشید.

تلفن تماس:

09127346315

با مدیریت آقای فوادی

آگهی های مشابه