تولید دمبل در تهران

تولید دمبل در تهران دمبل یکی از تجهیزات ورزشی بسیار پر طرفدار می باشد که در گروه وزنه های آزا گنجانده می شود. مرکز تولید…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

تولید دمبل در تهران

دمبل یکی از تجهیزات ورزشی بسیار پر طرفدار می باشد که در گروه وزنه های آزا گنجانده می شود. مرکز تولید دمبل در تهران به طور وسیع با تولید دمبل های استاندارد سبب تقویت، افزایش حجم و کارایی عصبی و عضلانی بخش های مختلف بدن می شود.مرکز تولید دمبل در تهران با فروش دمبل هایش با قیمتی کاملا مقرون به صرفه و در اندازه های مختلفدر رنگ بندی شیک و جذاب تولید کرده و به مشتری عزیز ارائه می دهد. از جمله نزیت های استفاده از دمبل می توان به شکل دهی بیشتر عضلات، افزایش حجم عضلات، رفع نقص و تقارن، فراگیری اجرای صحیح حرکات اشاره کرد.از آن جایی که مرکز تولید دمبل در تهران با تولید انواع سایز های آن سبب اشغال فضای کمتر می شود و آسان تر و به راحتی با خصوصیات فرد ورزشکار تطبیق و تنظیم می شود بر خلاف دستگاه های دیگر دامنه حرکت مفصلی دارند و سبب افزایش قدرت در تمام زاویه های مفصل می شوند. اگر از دمبل در منزل استفاده می کنید نیازی به همراه و مراقب ندارید مگر در استفاده های خاص مانند فرد سالمند و یا کودکان.دمبل ها معمولا بر اساس وزن شان دسته بندی می شوند و از وزن ۲۵۰گرم تا۵۰ کیلو گرم متغییر هستند که شما عزیزان باید بسته به شرایط فیزیکی تان وزن استاندارد دمبل خود را انتخاب کنید.

تولید لوازم بدنسازی برند اسپرت

از جمله محصولات باشگاهی که توسط مرکز تولید لوازم بدن سازی برند اسپرت ساخته و روانه بازار می شود می توان به وزنه بدن سازی گرد رنگی، شش ضلعی، بادی تن و فرمانی مشکی، سه دستگیره، دمبل بدن سازی بانوان، کتل بل، بار بل، میله هالتر فولادی و آهنی، دستگیره قایقی، کراس اور، فلت، میز و نیمکت بدن سازی خانگی، جای وزنه، دمبل، باربل و هالترو غیره….. اشاره کرد.

در مرکز تولید لوازم بدن سازی برند اسپرت با بهره گیری از منابع انسانی کار آزموده به تولید میله هالتر آهنی و فولادی آب کاری شده، طراحی و ساخت وزنه چدنی با رنگ مشکی و لیبل رنگی، رنگ آمیزی روغنی و کره ای جای وزنه، دمبل، باربل و هالتر طبق سفارش شما مشتری عزیز تولید و عرضه می شود.در مرکز تولید لوازم بدن سازی برند اسپرت شما می توانید دمبل مورد نظر خود را وزن ایده آل تان را پیدا کنید و در خانه یک باشگاه ورزشی بسازید. با استفاده از دمبل رنج وسیعی از حرکت های ورزشی را می توانید انجام دهید در حقیقت هر تمرینی که با هالتر قابل انجام می باشد با استفاده از دمبل قابل استفاده است.

حتی در مواردی حرکت هایی مانند تمرینات متناول و با یک دست را به راحتی با دمبل می توانید انجام دهید اما با هالتر قابل انجام نیست‌ .مرکز تولید لوازم بدن سازی برند اسپرت آماده ی همکاری با فروشگاه های لوازم ورزشی، باشگاهی و بدن سازی در سراسر کشور است.

جهت مشاوره رایگان، ثبت و سفارش انواع لوازم ورزشی و باشگاهی با ما در ارتباط باشید.

تولید دمبل در تهران. تولید لوازم بدنسازی برند اسپرت.

تلفن تماس:  09124347602

 

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولید دمبل در تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه