تولید خوراک آبزیان دانسو در کرج | خوراک آبزیان در کرج | قیمت خوراک آبزیان در کرج

تولید خوراک آبزیان در کرج شرکت دانسو  تولید کننده خوراک آبزیان گرمابی به صورت اکسترود و پلت و همچنین سایز میکرونیزه برای تکثیر انواع لارو…
شهر
کرج
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

تولید خوراک آبزیان در کرج

شرکت دانسو  تولید کننده خوراک آبزیان گرمابی به صورت اکسترود و پلت و همچنین سایز میکرونیزه برای تکثیر انواع لارو و گرمی با ضریب باز ماندگی فوق العاده در کرج می باشد همچنین این مرکز خوراک آبزیان گرمابی با مدیریت بختیاری آماده همکاری با تشکل هاس شیلاتی می باشد.ماهی های گرمابی مانند کپور، ماهیانی هستند که در مناطقی که آب با دمای بین ۱۸ تا ۳۲ درجه سانتی گراد وجود داشته باشد پرورش می یابند. بهترین دما و یا به عبارتی دمای بهینه برای رشد مناسب آن ها ۲۵ تا ۲۷ درجه سانتی گراد می باشد.

در این بازه دمایی ماهی بیشترین تغذیه و سریع ترین رشد را دارد و در دما های بالا تر و یا پایین تر از آن میزان تغذیه آن ها کاسته شده و به دنبال آن رشد تیز کاهش می یابد. در دمای ۷ درجه سانتی گراد تغذبه متوقف شده و در دمای ۴ درجه سانتی گراد ماهی به خواب زمستانی می رود..آن چه که سهم عمده ای از هزینه پرورش ماهی را شامل می شود مسئله تامین غذای ماهی است. لذا با مراجعه به مرکز خوراک آبزیان گرمابی با مدیریت بختیاری و مشاوره رایگان می توانید از نوع غذا، مقدار غذا، زمان غذا دهی و همچنین ارتباط تغذیه با سایر عوامل از جمله درجه حرارت آب و اندازه ماهی که بسیار مهم است آگاه شوید.

شرایط پرورش و عادات تغذیه ای ماهیان سردابی و یا گرمابی متفاوت است از این رو باید خوراک آبزیان تان را از مکان هایی معتبر و شناخته شده تهیه کنید. بختیاری خوراک آبزیان گرمابی همواره در کنار شما با پرورش خوب ماهی و تغدیه مناسب همراه است.

جهت مشاوره رایگان و بهره مندی از خدمات مرکز تولید خوراک آبزیان در کرج با ما در تماس باشید.

تلفن تماس: ۰۹۱۲۷۳۶۶۳۲۷

آدرس : جاده مخصوص کرج – جنب پل کلاک – نبش کوچه رضا قلی بر جاده مخصوص

خوراک آبزیان

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولید خوراک آبزیان دانسو در کرج | خوراک آبزیان در کرج | قیمت خوراک آبزیان در کرج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه