تولید انواع کفش مردانه در تبریز | تولیدی کفش برجی

تولیدی کفش برجی در تبریز مهدی برجی یکی از شناخته شده ترین افراد می باشد که صنعت تولید انواع کفش مردانه در تبریز ( تولیدی…
شهر
تبریز
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

تولیدی کفش برجی در تبریز

مهدی برجی یکی از شناخته شده ترین افراد می باشد که صنعت تولید انواع کفش مردانه در تبریز ( تولیدی کفش برجی) مقام اول را در کشور به نام خود ثبت کرده است. این تولیدی دارای بیش از ۵۰ شعبه کارگاهی فعال است که در جهت تولید کفش های با کیفیت می کوشند.

تولید انواع کفش مردانه در تبریز در جهت رونق اقتصاد ملی و حمایت از تولید داخلی بیش از ۲۰۰ نیرو را بکار گرفته است تا با تولید و بسته بندی مطمئن محصولات کلیه ی سفارشات مشتری را در اسرع وقت با بالا ترین کیفیت تولید کنند.

مهم ترین تولیدات این شرکت شامل موارد زیر می شود:

  • تولید کفش سالنی، چمنی، فوتبال، فوتسال، والیبال، کشتی
  • تولید پوتین، نیم پوتین، کوهنوردی، پیاده روی، رانینگ، اسپرت، ایمنی
  • تولید کفش چرم مردانه
  • بهترین تولید کننده کفش کار آنفالوس

در این شرکت هر چیزی که یک فروشنده برای مغازه کفش فروشی مردانه به آن نیاز دارد را به فروش می رسانند. همچنین آمادگی خود را برای همکاری با کلیه ی برند های خاص و مقاوم دنیای کفش تبریز و …. اعلام می دارند. با توجه به کیفیت بالای کار ها امکان ثبت و سفارش و ارسال انواع کفش به صورت جزئی و عمده به سراسر کشور و کشور های همسایه مانند افغانستان، عراق و غیره… وجود دارد.

پا ها به دلیل رابطه ی مستقیمی که با زانو ها، لگن و ستون فقرات  و داشتن پایانه عصب فعال از اعضای متفاوت بدن مانند چشم، گوش، غددی مانند هیپوفیز و غیره دارد در سلامت ماندن و یا آسیب دیدن سایر اعضای بدن نقش مهمی دارد پس اگر به دنبال سلامتی اعضای بدن تان هستید اول آرامش و راحتی پاهای تان را با کفش های تولیدی کفش برجی تضمین کنید.

با ما در تماس باشید.

تولید انواع کفش مردانه در تبریز

تلفن تماس:

 ۰۹۱۹۰۶۲۰۵۲۳

۰۴۱۳۴۲۶۲۹۴۳

با مدیریت اقای مهدی برجی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولید انواع کفش مردانه در تبریز | تولیدی کفش برجی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه