تولید انواع ظروف ملیله و آبکاری در اصفهان

تولید انواع ظروف ملیله و آبکاری در اصفهان در طی هنر ملیله کاری فلزاتی همانند نقره، طلا و مس با استفاده از خلاقیت و تجربه…
شهر
اصفهان
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

تولید انواع ظروف ملیله و آبکاری در اصفهان

در طی هنر ملیله کاری فلزاتی همانند نقره، طلا و مس با استفاده از خلاقیت و تجربه هنرمند به صورت مفتول های نازکی در آمده و به صورت مدل ها و طرح های مختلف از پیش تعریف شده ای در می آیند و سپس این طرح و نقش ها با استفاده از نگاره های سنتی و طرح های سنتی در فرم های متنوع با مهارت کنار یکدیگر چیده شده و به هم جوش می خورند و در نتیجه محصولات زیبا و کاربردی مجللی تولید می شوند.

هنرملیله کاری بسیار تخصصی است و هنرمندان خلاق و متفکر ظروف را در ایستایی و تقارن کامل به وجود می آورند. اکثر افراد به دلیل طرح های بسیار زیبا و جذاب از ظروف ملیله کاری شده به عنوان دکور و تزئینات منزل استفاده می کنند. اما برخی نیز در مهمانی های رسمی و مهم از این ظروف استفاده می کنند از این رو سطح مقطع مناسب و صاف در تولید این ظروف از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد تا علاوه بر زیبایی دارای کاربرد های لازم نیز باشند. در ساخت این ظروف قسمت های لحیم داده شده به گونه ای پولیش می شوند که ابدا دیده نمی شوند و لطمه ای به زیبایی ظروف وارد نمی شود.

زیباترین ظروف ملیله کاری شده در اصفهان

در خانه همه ی ما ایرانی ها حداقل از یک نمونه صنایع دستی اصیل ایرانی یافت می شود. یک نمونه از صنایع دستی بسیار زیبا که از طریق نیروی دست هنرمندان ایرانی ساخته شده است ظروف ملیله کاری و آبکاری شده می باشند. ایران ما در جهان، مهد محصولات دست ساز می باشد زیرا مردم کشور عزیزمان علاقه ی وافری به هنر و اثار هنری دارند. یکی از شهر های اصیل در تولید محصولات ملیله کاری اصفهان می باشد که پیشینه بلندی در این زمینه دارد.

خانوم های مشکل پسند و با سلیقه همواره به دنبال خرید ظروف و وسایلی برای منزل خود هستند که زیبا و خاص باشد. اگر می خواهید که بسیار خاص و زیبا میزبانی کنید به سراغ ظروف ملیله کاری اصفهان بروید. این ظروف از قیمت بالایی نیز برخوردار می باشند. خرید یک ظرف تک و در عین حال بسیار جذاب برای دکوراسیون منزل می تواند کار دشواری باشد که شما با خرید این ظروف می توانید انتخابی بسیار زیبا و مناسب کنید. تولید انواع ظروف ملیله کاری و آبکاری شده در اصفهان با تنوع بسیار بالایی انجام می گیرد و متناسب با هر نوع سلیقه ای ساخته می شوند از این رو اگر دکوراسیون شما سنتی و یا لوکس و مدرن است می توانید از این ظروف بسیار زیبا و شیک استفاده کنید و از زیبایی و درخشانی محیط منزل خود لذت ببرید.

شماره تماس :

09162002402

09017097518

031-35682919

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولید انواع ظروف ملیله و آبکاری در اصفهان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه