تولید انواع توری حصاری پرسی در تهران | صنایع مفتولی ایران تک

تولید انواع توری حصاری پرسی در تهران نام دیگر انواع توری حصاری پرسی توری مشبک است که با فرآیند دنده بافته می شود و جنسی…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

تولید انواع توری حصاری پرسی در تهران

نام دیگر انواع توری حصاری پرسی توری مشبک است که با فرآیند دنده بافته می شود و جنسی از مفتول آهن کششی دارد. مرکز تولید انواع توری حصاری پرسی در تهران انواع مختلفی از این مدل توری ها را به شکل های مستطیل و مربع تولید کرده که بسیار بی شباهت به توری های جوشی نیست.اصلی ترین تفاوت توری حصاری پرسی با توری های جوشی در نوع اتصال مفتول های آن ها است که به صورت تار و پود در هم تنیده شده است، همین خاصیت سبب بالا رفتن استحکام ، ثبات آن و ایجاد خاصیت انعطاف پذیری بالای آن شده است.

شرکت تولید انواع توری حصاری پرسی در تهران پر کاربرد ترین نوع توری مرسی را تولید کرده است که برای ساخت انواع قفس اسکان حیوانات مورد استفاده قرار می گیرد و مقاومت بسیار بالایی هم دارد، برای ساخت محوطه های شمشیر بازی و سایز بازی ها و مسابقات از این مدل تور استفاده می شود، بزای حصار کشی در اطراف باغ ها، مزارع، مرغداری و غیره از این مدل توری استفاده می شود همچنین گزینه مناسبی برای حصار کشی در زندان ها، کمپ های ترک اعتیاد، فرودگاه ها، زمین های ورزشی، صنایع پزشکی، صنعت کاغذ سازی، ساختمان سازی و غیره…. می باشد.

در این میان اصلی ترین چیزی که کاربرد تولید انواع توری حصاری پرسی در تهران را مشخص می کند، مشخصات فنی و ویژگی های این محصولات است که از جنس آهن گالوانیزه تهیه شده است و در برابر همه شرایط آب و هوایی از خود مقاومت بالایی نشان می دهند.تنوع در ابعاد  توری حصاری پرسی سبب بالا رفتن کاربرد آن ها شده است. ضخامت این توری ها نیز در کاربردشان بی تاثیر نیست که همین تفاوت در ضخامت آن ها بسیار متنوع است و از بسیار نازک تا کلفت در همه رنجی موجود می باشد.

صنایع مفتولی ایران تک

یکی از بزرگ ترین کارخانجات تولید کننده انواع توری گابیون  مفتول گالوانیزه گرم با کیفیت بسیار بالا صنایع مفتولی ایران تک است که از سال ۱۳۹۰ مشغول به فعالیت شده است و روز به روز پیشرفت کرده است.

از جمله محصولات صنایع مفتولی ایران تک می توان به؛

  •  پانل نرده ای( توری کلاسیک، توری زمین چمن، توری مترو، توری حصار باغ، توری حصار نوین، توری حصار باغچه)

  • مفتول گالوانیزه گرم(مفتول، گالوانیزه، مفتول گالوانیزه گرم، مفتول گالوانیزه)

  • مفتول سیاه( مفتول آرماتور بندی، مفتول پخته، مفتول قالب بندی، مفتول، مفتول سیاه، مفتول ۴، مفتول میخ، مفتول فنر، مفتول کششی، مفتول کاشان، مفتول ابهر، میلگرد ۱۰۰۸، میلگرد۱۰۰۶، مفتول ۳ قالب بندی، مفتول ۲.۵ قالب بندی)

  • توری مرغی( توری مرغی، توری شش ضلعی، توری سه اینچی، توری گالوانیزه نازک، توری پشم شیشه، توری شش پیچ، توری باغچه، توری مرغی گرم، توری مرغی سرد)

  • توری حصاری(توری حصار، توری فنس)

  • مفتول گالوانیزه( مفتول گالوانیزه گرم، مفتول گالوانیزه سرد، مفتول گالوانیزه ایران، عراق، پاکستان، افغانستان)

  • و انواع سیم خارداره خطی، رابیتس، توری گابیون، توری مش، توری پرسی، مفتول سیاه، توری حصاری، سیم خاردار حلقوی و غیره …. اشاره کرد.

جهت مشاوره رایگان و بهره مندی از خدمات تولید انواع توری حصار پرسی که در شرکت صنایع مفتولی ایران تک تهیه و تولید می شود، جهت سفارش جزئی و عمده با ما در ارتباط باشید.

تلفن تماس: ۰۹۳۷۲۹۹۴۱۲۲

 

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولید انواع توری حصاری پرسی در تهران | صنایع مفتولی ایران تک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه