تولید انواع اسکاچ و سیم ظرف شویی در یزد

تولید انواع اسکاچ و سیم ظرفشویی در یزد یکی از کاربردی ترین ابزار که در هر آشپز خانه ای موجود می باشد و به تمیز…
شهر
یزد
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

تولید انواع اسکاچ و سیم ظرف شویی در یزد

تولید انواع اسکاچ و سیم ظرفشویی در یزد یکی از کاربردی ترین ابزار که در هر آشپز خانه ای موجود می باشد و به تمیز کردن ظرف ها و شستن آن ها کمک می کند اسکاچ است. این اسکاچ ها و یا سیم های ظرف شویی نقش بسیار تاثیر گذاری در تمیز کردن و درخشیدن ظروف دارند.

زمانی که از آن ها برای شست و شوی ظرف ها استفاده کردید و کارتان تمام شد آن ها را تمیز بشویید و آب اضافی آن را بگیرید تا زود تر خشک شود و از تجمع باکتری ها جلوگیری شود. برای خرید آن ها حتما از مکان های معتبر و جنس هایی با کیفیت استفاده کنید تا سلامت خود و خانواده تان را تامین کنید.

شرکت تولید انواع اسکاچ و سیم ظرف شویی با مدیریت حیدری در یزد همواره در تولید خود از با کیفیت ترین و بهترین جنس ها تنها برای جلب رضایت مشتری استفاده می کند در این شرکت می توانید انواع اسکاچ سیم بافت ساده، نورد شده، انواع اسکاچ زر بافت ساده، حوله ای، شطرنجی، راه راه، خورشیدی، اسکاچ نمدی و غیره.. را در رنگ ها، سایز و بسته بندی های متنوع ببینید و سفارش دهید.

سیم های ظرف شویی حیدری در وزن های ۱۵، ۱۷، ۱۹، ۲۰، ۲۵، ۳۰ و …..قابل سفارش به صورت عمده می باشند. این شرکت همه روزه از ۸ صبح تا ۸ شب آماده همکاری و ارائه ی بهترین خدمات به مشتریان می باشد.

جهت سفارش کالا با ما در تماس باشید.

تلفن تماس با مدیریت حیدری:

۰۹۱۳۵۱۲۳۸۰۵

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولید انواع اسکاچ و سیم ظرف شویی در یزد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه