تولیدی موزائیک در نیشابور | موزاییک سازی رسالت

تولیدی موزائیک در نیشابور تولیدی موزائیک در نیشابور تولیدی موزائیک در نیشابور با مدیریت پور ناصری تولید کننده طرح های جدید در زمینه تولید پرسی…
شهر
نیشابور
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

تولیدی موزائیک در نیشابور

تولیدی موزائیک در نیشابور

تولیدی موزائیک در نیشابور با مدیریت پور ناصری تولید کننده طرح های جدید در زمینه تولید پرسی و موزائیک نانو، نرده، نیمکت، میز و جدول بسیار شناخته شده و معتبر است‌. موزائیک هایی که در این کارکاه تولید می شود بسیار استاندارد هستند و دارای مشخصات فنی از قبیل:

۱۰۰ درصد گونیا، ۱۰ مرحله ساب، سیستم اتاق بخار، سطح رویه کاملا همگن، بدون تابیدگی و تلورانس ابعاد، ۳ مرحله ویبره، ۹۰۰ تن فشار پرس و دارنده استاندارد ایران و گواهینانه ایزو ۹۰۰۱.

این موزائیک ها تمامی ویژگی های مشخص شده در استاندارد ها را دارد و با توجه به رنگ و طرح و سایز هایی که دارد بسیار محبوب و پر فروش است. موزائیک های طرح سنتی کف پوشی متراکم است که در اصل نوعی بتن می باشد که تراکم خود را از راه فشار ویبره ای به دست می آورد.

نوع موزائیک صاف گرانیتی تولید شده در تولیدی موزائیک در نیشابور برای سطح معابر، پیاده رو ها، تقاطع ها، کف پله ها، محوطه های بیرونی و نما سازی کف حیاط  خانه ها بسیار مناسب است. در صورتی که نیازمند انواع مدل نرده، نیمکت یا جدول برای محیط زندگی یا باغات خود هستید می توانید با یک تماس با مشاوران ما در ارتباط بوده و بهترین انتخاب را جهت زیبا سازی فضای مورد نظر تان داشته باشید.

تمامی موارد تولیدی در این مرکز به صورت جزئی و عمده به فروش می رسند. جهت بهره مندی از خدمات تولیدی موزاییک در نیشابور با ما در تماس باشید.

تلفن تماس: ۰۹۱۵۵۵۱۲۳۸۳

 

لینک های مرتبط:

فروش موزائیک پلیمری در تبریز

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولیدی موزائیک در نیشابور | موزاییک سازی رسالت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه