تولیدی بلوک شریفیان در اصفهان

 تولیدی بلوک شریفیان در اصفهان سال هاست که در زمینه پخش و فروش بلوک های توپر به سر تا سر ایران با کیفیت های بالا…
شهر
اصفهان
اطلاعات تماس
۰۹۱۳۷۱۱۶۹۳۳
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

معرفی تولیدی بلوک شریفیان در اصفهان

 تولیدی بلوک شریفیان در اصفهان سال هاست که در زمینه پخش و فروش بلوک های توپر به سر تا سر ایران با کیفیت های بالا و قیمتی مناسب مشغول است. بلوک های این شرکت دارنده ی گواهی استاندارد ۷۷۸۲ و گواهینانه ایزو ۹۰۰۱و گواهینامه فنی از مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی می باشند.

ارایه ی انواع بلوک سیمانی، بلوک فوم دار، بلوک سیمانی توپر، بلوک ۱۰ سانتی و غیره… انواع بلوک های سبک و فوق سبک پوکه معدنی در ابعاد و اندازه های مختلف می باشد. این شرکت با مدیریت شریفیان آمادگی خود را جهت همکاری با مصالح فروشان، شرکت های ساختمانی و غیره… اعلام می دارد.

این بلوک ها که از ترکیب شن، ماسه، سیمان و آب تشکیل می شوند برای ساخت دیوار در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند. با خرید بی واسطه از کارخانه همواره قیمت مناسب و کیفیت عالی را نصیب خود تان کنید.

انواع بلوک۴۰۲۰۷ دو جداره، بلوک ۴۰۲۰۱۰ دو جداره و سه جداره، بلوک ۴۰۲۰۱۵ دو جداره و سه جداره،  بلوک ۴۰۲۰۲۰ سه جداره و غیره… که معمولا برای ساخت دیوار و یا سقف ها کاربرد دارند.

استفاده از این بلوک ها در ساخت و ساز سرعت دیوار چینی را دو برابر می کند. بلوک های بتنی شریفیان در شکل های ساده، مکعبی و مستطیلی موجود می باشد و در حالت استاندارد با ابعاد طولی و عرضی ۸ اینچی و ارتفاع ۱۶ اینچی در بازار موجود می باشد و وزنی معادل ۱۲۰ تا ۱۴۰ کیلو گرم را تحمل می کند.

جهت سفارش  از تولیدی بلوک توپور و کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

تلفن تماس:

۰۹۱۳۷۱۱۶۹۳۳

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ تولیدی بلوک شریفیان در اصفهان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه