تولیدی آسانسور سازی کیوان

شرکت تولیدی آسانسور سازی کیوان با داشتن سال ها کار مفید و کسب مهارت و تجربه ی کافی بهترین خدمات را تنها برای جلب رضایت…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
09122959909
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

تولیدی آسانسور سازی کیوان

شرکت تولیدی آسانسور سازی کیوان با داشتن سال ها کار مفید و کسب مهارت و تجربه ی کافی در زمینه ی تولید درب های لولایی و کابین آسانسور با بروز ترین دستگاه ها و پیشرفته ترین آن ها بهترین خدمات را تنها برای جلب رضایت مشتری ارائه می دهند.

کیوان اتوماتیک توانسته است سیستمی را طراحی کند که به راحتی نصب شده و از لحاظ استاندارد کاملا ایمن و بروز می باشد. ایمنی و استاندارد بودن کابین های آسانسور بسیار مهم است چرا که سبب به خطر انداختن جان افراد می شود.

در صورتی که نیازمند نصب آسانسور بودید می توانید به تولیدی آسانسور سازی کیوان مراجعه کنید. درب های اتوماتیک این شرکت در انواع تلسکوپی دو لته، سه لته، سانترال و دارای فریم هایی با رنگ پودری الکترو استیل، لنگه های رنگی، استیل و یا شیشه ای قاب دار و غیره… می باشند.

ارائه ی درب اتوماتیک آسانسور، درب لولایی آسانسور، کابین آسانسور، درب اتوماتیک آسانسور، درب نیمه اتوماتیک آسانسور، درب اتوماتیک آسانسور حریری، درب لولایی زنبوری در تولیدی آسانسور سازی کیوان با بالا ترین کیفیت و کم ترین هزینه با مشتریان عزیز ارائه می شود.

شرکت اتوماتیک کیوان آمادگی خود را جهت همکاری با سازمان ها، ارگان، مکان های عمومی، بیمارستان ها و غیره اعلام می کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و بهره گیری از بهترین خدمات و یا حتی خرید لوازم جانبی آسانسور به صورت جزئی و یا عمده با ما در تماس باشید.

تولید کننده لولای آسانسور تلفن تماس:  

09122959909

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولیدی آسانسور سازی کیوان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه