تولیدکننده انواع تابلو سنگ های معرق در تهران | کارگاه هنر سنگ ستاره

تولیدکننده انواع تابلو سنگ های معرق در تهران کارگاه هنر سنگ ستاره با داشتن بیش از ۱۵ سال سابقه ی کاری درخشان در زمینه ی…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

تولیدکننده انواع تابلو سنگ های معرق در تهران

کارگاه هنر سنگ ستاره با داشتن بیش از ۱۵ سال سابقه ی کاری درخشان در زمینه ی تولید انواع تابلو سنگ های معرق و سنگ های ساختمانی در تهران، در ابعاد و طرح های مختلف، گل سنگ های ستاره گرانیتی، حاشیه های ورساچی، سنگ آنتیک همواره در تلاش است تا در راستای مشتری مداری تمامی اجناس خود را با بالا ترین کیفیت و کم ترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز خود قرار دهد.

سنگ های معرق از سنگ ریزه های رنگی بسیاری تشکیل شده است که در طبیعت وجود دارند. برش سنگ، کنار هم چیدن و چسباندن سنگ های رنگی برای به وجود اوردن طرح و نقش های زیبا به وسیله ی برش و سایش در نهایت سنگ های معرق تزئینی را ایجاد می کند.

انواع نقش های مورد استفاده در این سنگ ها، نقش های سنتی، اسلیمی، ختایی، و حتی نوشته ها و طرح های متنوع می باشد. تولید کننده انواع تابلو سنگ های معرق در معرق سنگ های خود از سنگ های مرمریت، تراورتن و غیره.. استفاده می کند که در مجتمع های مسکونی، تجاری، لابی ها، کف کابین آسانسور و غیره.. کاربرد دارند.

این تابلو سنگ های معرق تولید شده توسط تولیدکننده انواع تابلو سنگ های معرق(کارگاه هنر سنگ ستاره در ابعاد مختلف، طرح های گل سنگ ستاره گرانیتی و سنگ آنتیک و غیره… تولید می شوند. از ویژگی ها و مزیت های کارگاه سنگ ستاره، تولیدکننده انواع تابلو سنگ های معرق در تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صادرات به کشور عراق
  • مشاوره تلفنی و حضوری پیش از خرید
  • بهره گیری از پرسنل مجرب
  • استفاده از طرح و نقش های مدرن مطابق با سلیقه ی مشتری
  • امکان ارسال سفارشات به سراسر کشور
  • همکاری و ارائه خدمات به بیمارستان الوند، دانشگاه امام حسین و گروه ساختمانی آپادانا

با ما در تماس باشید: ۰۹۱۲۸۶۹۷۱۱۴

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولیدکننده انواع تابلو سنگ های معرق در تهران | کارگاه هنر سنگ ستاره”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه