تولید کننده قرقره چوبی |  شرکت تک

تولید کننده قرقره چوبی شرکت تک یکی از شناخته ترین شرکت هایی است که به عنوان تولید کننده قرقره چوبی  فعالیت می کنند. این شرکت…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

تولید کننده قرقره چوبی

شرکت تک یکی از شناخته ترین شرکت هایی است که به عنوان تولید کننده قرقره چوبی  فعالیت می کنند. این شرکت بهترین نوع قرقره چوبی در ابعاد مختلف با قیمت های متفاوت را ارائه می کنند و سبب جلب رضایت مشتری شده اند.

آشنایی با قرقره چوبی

قرقره از یک چرخ ثابت تشکیل شده است که بر روی محور قرار دارد. این مدل قرقره دارای یک یا چند شیار در روی آن تشکیل شده است که بر روی کابل قرار دارد. قرقره مثل یک ماشین عمل می کند که کار اصلی آن تغییر جهت کابل یا انتقال نیرو توسط کابل است. با وجود قرقره های چوبی نیروی مورد نیاز برای بلند کردن بار کاهش می یابد.

کاربرد قرقره چوبی

سال هاست که از قرقره های چوبی برای بلند کردن اجسام استفاده می شود. در گذشته از قرقره در کشتی و قایق استفاده می کردند و عاملی برای بلند کردن بادبان و محموله به حساب می آمد. کاربرد دیگر آن در جرثقیل ها بود. امروزه از این وسیله در ماشین ها و سیستم های مختلف استفاده می شود.

با کمک قرقره های چوبی می توان کابل و سیم های سنگین را حمل کرد . جنس قرقره در حفظ کردن سیم و کابل حین حمل اهمیت زیادی دارد گاهی سیم و کابل از دور قرقره بیرون می زند که به دلیل عدم اندازه درست و نامناسب قرقره در فرآیند پیچیدن سیم و کابل درون آن به وجود می آید. در واقع برای خرید قرقره چوبی های با کیفیت و قیمت مناسب در ابعاد و اندازه های مختلف به شرکت تک با مدیریت علی حسنی مراجعه کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، بهره مندی از خدمات شرکت تک، استعلام از قیمت ها و ثبت و سفارش کالا به صورت جزئی و عمده با ما در تماس باشید.

تلفن تماس:  ۰۹۱۹۱۴۹۴۶۹۹

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولید کننده قرقره چوبی |  شرکت تک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه