توزیع نماتد کش گیاهی و کود ارگانیک در شیراز

توزیع نماتد کش گیاهی و کود ارگانیک در شیراز نماتد یکی از بیماری های بسیار خطرناک در زمینه ی کشت های گلخانه ای و در…
شهر
شیراز
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

توزیع نماتد کش گیاهی و کود ارگانیک در شیراز

نماتد یکی از بیماری های بسیار خطرناک در زمینه ی کشت های گلخانه ای و در فضاهای باز می باشد. از آن جایی که محل زندگی این نماتد ها در داخل خاک و قسمتی هایی از گیاه می باشد کشتن و از بین بردن آن ها کار بسیار دشوار می باشد.از بین بردن این نماتد ها دارای روش های مختلفی مانند از بین بردن به صورت زراعی ، از بین بردن به صورت فیزیکی و از بین بردن شیمیایی می باشد.در روش زراعی ، درون زمین مورد نظر گیاهان به صورت مداوم کشت نمی شوند. البته در این روش باید نکات ریزی را در نظر گرفت مانند از بذر های آلوده شده استفاده نشود، اگر امکان آن موجود بود الباقی گیاهان سوزانده شود و هم چنین گیاهان را از خاک های آلوده شده به خاک های تمیز انتقال دهید .در روش فیزیکی  از آن جایی که نماتد ها نسبت به حرارت حساسیت بسیار زیادی دارند ، از حرارت استفاده می شود.در روش شیمیایی از مواد شیمیایی مربوطه استفاده می شود اما این روش علاوه بر از بین بردن نماتد ها می تواند ضرر هایی را نیز برای خود گیاه داشته باشد . باید دقت کنید که در مقدار مناسب از این روش استفاده کنید هرچند باز هم این روش ضرر هایی را خواهد داشت .کود ارگانیک که از جمله مواد مورد نیاز برای رشد مناسب گیاهان می باشد از انواع گیاهان تازه یا خشک و از انواع محصولات جانبی کشاورزی تولید می شود.

ماتد ها، موجوداتی ریز و خاکزی هستند که بسیار به کرم ها شباهت دارند .جمعیت آنها در خاک های کشاورزی خیلی زیاد است و باعث بیماری نماتد می شوند که اصطلاحا به آن سرطان خاک یا ریشه می گویند. بعضی از آنها میتوانند گیاهان را به شکل های مختلف تحت تاثیر قرار داده باعث کاهش کمیت و کیفیت محصول آنها شوند.بنابراین ناچاریم برای افزایش محصول آنهارا کنترل کنیم .تاکنون از سموم شیمیایی بنام نماتد کش برای کنترل جمعیت آنها استفاده میشده که اکثرا بسیار گران و دارای خطرات زیست محیطی و جانی برای انسان هستند.

با توجه به این که این بیماری هنوز در صنعت کشاورزی ما چندان شناخته شده برای عموم کشاورزان نیست ما شرکت فصل پنجم فرح بخش در صدد معرفی این بیماری و راه های کنترل و مبارزه با آن از طریق سایت و شبکه های اجتماعی برآمده ایم.یکی از محصولات ما ترکیبی مایع با رنگی تیره به نام نماکوب است. نامی که حکایت از در هم کوبیدن جمعیت نماتدهای انگل گیاهی دارد، باحداقل قیمت و حداکثر کارایی.

نماتد کش گیاهی و کود ارگانیک

کود ها و همین طور نماتد کش ها دارای انواع مختلفی می باشند و دارای تفاوت ها ، شباهت ها ، معایب و فوایدی می باشد که در خرید هر کدام از آن ها باید دقت بسیار زیادی داشته باشید .توجه داشته باشید که کود های مورد نظر خود را از چه مکانی تهیه می کنید و همین طور اگر از شخصی این مواد را تهیه می کنید ، دارای تجربه کافی در زمینه فروش مناسب کود ها و نماتد کش ها باشد تا بتواند بهترین و مرغوب ترین آن ها را به شما معرفی کند هم چنین بداند با توجه به نوع خاک چه نوع کودی مناسب می باشد . هم چنین برای هر گیاه کود خاصی مد نظر می باشد.

شرکت تولیدی فصل پنجم در سال 2013 در داراب ، شیراز توسط برادران فرحبخش با هدف فرآوری ضایعات کشاورزی و با بهره گیری از دانش آموختگان با هزینه و تلاش‌های مستمر موفق به تولید محصولاتی ارگانیک متعددی با استاندارد روز دنیا بر پا یه چوب و مشتقات آن از جمله سرکه چوب و کود های زیستی و آفت کش های گیاهی و اولین نماتدکش گیاهی، که نوعی کود داروی ارگانیک و سالم بدون استفاده از مواد شیمیایی بوده و دارای ترکیباتی از روغن‌های گیاهی ، کاملا غیرسمی و قابل تجزیـه و صددرصد برگشت پذیر به محیط زیست است. از این محصولات به عنوان جایگزینی برای آفت کش‌ها و کودهای شیمیایی میتوان استفاده کرد. این گروه دانش بنیان در حال حاضر با اصل قرار دادن تولید مواد کاملا ارگانیک، با هدف جایگزینی و دفع ضررهای ناشی از محصولات غیرارگانیک، حفظ محیط زیست و پدیده گرمایش زمین پیشتاز بخش عمده‌ای از محصولات اورگانیک حاصل از سرکه چوب درختان مختلف می باشد

با مدیریت اقای فرح بخش

تلفن تماس : 09176355025

توزیع نماتد کش گیاهی و کود ارگانیک در شیراز

فوش کلی کودهای گیاهی

مرکز فروش کودهای گیاهی در شیراز

نماتد کش ارگانیک در شیراز

قیمت نما کش با کیفیت

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “توزیع نماتد کش گیاهی و کود ارگانیک در شیراز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه