تعویض پنجره های قدیمی در اهواز

تعویض پنجره های قدیمی در اهواز اگر پنجره های فلزی قدیمی دارید و تمایل به تعویض آن دارید مسلما تعویض پنجره های قدیمی در اهواز…
شهر
اهواز
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

تعویض پنجره های قدیمی در اهواز

اگر پنجره های فلزی قدیمی دارید و تمایل به تعویض آن دارید مسلما تعویض پنجره های قدیمی در اهواز بهترین گزینه برای انتخاب شما است. پانیا پلاس با تعویض پنجره های قدیمی در اهواز این امکان را برای شما عزیزان ایجاد می کند که از شر سر و صدا و مزاحمت راحت شوید، این پنجره های دو جداره سبک هستند و طول عمر بالایی دارند پس نیازی نیست شما دائما به آن رنگ بزنید یا تصمیم به تعویض آن بگیرید، نیازی ندارید عملیات تخریب را انجام دهید حتی به گچ بری و رنگ آمیزی دیوار نیز نیازی ندارید چرا که گروه تخصصی پانیا پلاس با تعویض پنجره های قدیمی در اهواز آن هم در ۱ روز رضایت شما مشتری عزیز را جلب می کنند.

پنجره های دو جداره از قطعات مختلفی مانند: فریم، شیشه، زوار و غیره… تشکیل می شود. فریم پنجره های دو جداره از نوع آلومینیوم یا پی وی سی می باشد که از لحاظ باز و بسته شدن به مدل های ثابت، کشویی، دو طرفه، آکاردئونی، سایه بانی و غیره… تقسیم بندی می شوند.طرح تعویض پنجره های قدیمی در اهواز یک طرح عالی و بسیار راحت و کاربردی است به این ترتیب که ابتدا پنجره قدیمی با فرز بریده می شود و محل برش داده شده کاملا تمیز و سمباده کشی می شود بعد محل برش خورده ضد زنگ زده می شود و در صورت لزوم فریم یا چارچوب موجود رنگ هم زده می شود در مرحله آخر پنجره دو جداره که از قبل اندازه زده شده و ساخته شده است در محل قرار گرفته و با پیچ مخصوص روی فریم نوجود نصب می شود.

پانیا پلاس اهواز تولید کننده پنجره دوجداره

پانیا پلاس اهواز تولید کننده پنجره دو جداره و با طرح تعویض پنجره های قدیمی قبل از قرار دادن پنجره دو جداره از چسب مخصوص درز گیری به منظور اطمینان از عایق کامل استفاده می کند. تمامی مراحل نصب پنجره دو جداره به مدت ۱ ساعت انجام می شود و نیازی به جا به جایی اثاث منزل ندارید.پانیا پلاس اهواز تولید کننده پنجره دو جداره دارای مشاوران زبده در طراحی و فروش درب و پنجره دو جداره مطابق با استاندارد های خاص با بهترین نوع پروفیل می باشد.

پانیا پلاس اهواز تولید کننده پنجره دو جداره دارای پروفیل های رنگی پی وی سی و آلومینیوم دو جداره است که عایق صوتی، گرما، حرارت، گردو خاک و سرما می باشد شما با نصب پنجره های دو جداره از اتلاف بیهوده انرژی جلوگیری کنید همچنین از مزیت های مهمی که پنجره های دو جداره دارد می توان به محکم بودن آن، نیاز به مصالح ساختمانی خاص ندارد، با داشتن پنجره دو جداره به راحتی از سیستم گرمایشی و سرمایشی تان استفاده کنید بدون اتلاف انرژی و در نهایت به نسبت کارایی و کیفیتی که دارد دارای قیمت مقرون با صرفه است .

برای تعویض پنجره های قدیمی تان با پنجره های دو جداره و با کیفیت پانیا پلاس با مشاوران ما در ارتباط باشید.

تعویض پنجره های قدیمی در اهواز. پانیا پلاس اهواز تولید کننده پنجره دوجداره. 09362611415

 

 

 

 

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تعویض پنجره های قدیمی در اهواز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه