تعمیر گیربکس خودروهای چینی و وارداتی در بروجرد | گیربکس اتوماتیک احمدی

تعمیر گیربکس خودروهای چینی و وارداتی در بروجرد آقای احمدی با سال ها تجربه و دانشی که از راه تعمیر گیربکس خودروهای چینی و وارداتی…
شهر
بروجرد
اطلاعات تماس
۰۹۱۶۹۶۶۷۳۷۷
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

تعمیر گیربکس خودروهای چینی و وارداتی در بروجرد

آقای احمدی با سال ها تجربه و دانشی که از راه تعمیر گیربکس خودروهای چینی و وارداتی در بروجرد به دست اورده اند و با توجه به تجهیزات و ابزار حرفه ای که در این تعمیرگاه وجود دارد به یک مرکز معتبر جهت تعمیر انواع گیربکس اتوماتیک تبدیل شده اند. تعمیرگاه احمدی یکی از بهترین و قابل اعتماد ترین تعمیرگاه های موجود در بروجرد می‌باشد. شاید بپرسید چرا تعمیرگاه گیربکس احمدی به عنوان بهترین تعمیرگاه گیربکس در بروجرد شناخته شده؟ باید بگوییم که خدمات ارائه شده توسط این تعمیرگاه تا به امروز از بالاترین کیفیت برخوردار بوده است به همین دلیل همواره مورد اعتماد مشتریان خود می باشد و بهترین انتخاب برای تعمیرات ماشین است.

یکی از ویژگی های مهم و قابل اهمیت تعمیرگاه احمدی سرعت مناسب در انجام تعمیرات است به همین دلیل اگر اتومبیل شما دچار نقص و مشکل شده است و برای رفع آن عجله دارید قطعاً تعمیرگاه احمدی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود چرا که سرعت تعمیرات بسیار بالا بوده و در وقت شما نیز صرفه جویی می شود. این مجموعه توسط بهترین و حرفه ای ترین متخصصان این حیطه اداره می شود و مهارت ایشان در تشخیص نواقص گیربکس بسیار بالا می باشد در نتیجه با مراجعه شما به این مجموعه به سرعت مشکل شناسایی و برای حل آن اقدام می شود.

مجموعه تعمیرگاه احمدی با داشتن سالها تجربه بهترین تعمیرگاه گیربکس در بروجرد می باشد و بهترین و باتجربه ترین تکنسین های موجود را گرد هم آورده تا مناسب ترین و با کیفیت ترین خدمات را در اختیار مشتریان بگذارد. لازم به ذکر است که در مجموعه احمدی رضایت مشتری اولویت می باشد  .به همین دلیل بهترین خدمات در بالاترین کیفیت د اختیار شما مشتریان عزیز قرار خواهد گرفت. پس از بابت کیفیت خدمات به هیچ عنوان نگرانی ای نداشته باشید.

مشکلات گیربکس بسیار فنی می باشد پس برای حل آن ریسک نکنید و بهترین مجموعه را انتخاب کنید تا مشکل به خوبی ریشه یابی شود و بهترین عملکرد برای رفع آن صورت گیرد . چرا که اگر این مشکل به خوبی حل نشود می تواند ضررهای زیادی را به شما وارد کند.

کلیه ی خدمات مانند تعمیر تخصصی انواع ماشین ها، چکاب کلی خودرو ها، انجام مکانیکی، تعمیر تنظیم موتور و گیربکس اتومات انواع خودرو مانند کیا، هیوندا و غیره…. با بیست هزار کیلو متر گارانتی با دستگاه دیاگ، سرویس و عیب یابی گیربکس با دستگاه هایی کاملا اتوماتیک، رفع ایراد در هنگام تعویض دنده ها و ایجاد تقه در گیربکس، تعمیرات گیربکس_مگان_ال ۹۰_ پژو پارس_ ساندرو_داستر_ AL4 ، رفع کم شتابی خودرو در سرعت های اولیه، تنظیم و تعمیر جلوبندی و غیره…. در تعمیرگاه  گیربکس خودروهای چینی و وارداتی در بروجرد با بالا ترین کیفیت و کم ترین هزینه به مراجعه کنندگان عزیز ارائه خواهد شد.

تمام تلاش کار کنان این تعمیرگاه استفاده از قطعات اصل و اورجینال با گارانتی و جلب رضایت مشتری است. با توجه به محبوبیت گیربکس های اتومات و پیچیده بودن ساختار آن ها جهت تعمیر و تعویض و یا عیب یابی قطعات حتما به تعمیرگاه های مجهز مراجعه کنید تا ضمن سرعت عمل بالا در تعمیر از وجود آمدن خسارات بیشتر جلوگیری کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مراجعه به این تعمیرگاه با ما در تماس باشید.

آدرس تعمیرگاه: بروجرد، شهرک اندیشه، فاز۸، ۳۰۰ متر پایین تر از کلانتری و پمپ بنزین

تلفن تماس با آقای احمدی: 

09169667377

آدرس: بروجرد – کمربندی بعد از پل پیامبر اعظم – سمت راست – گیربکس اتوماتیک علی احمدی

آدرس تعمیرگاه: بروجرد، شهرک اندیشه، فاز۸، ۳۰۰ متر پایین تر از کلانتری و پمپ بنزین

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تعمیر گیربکس خودروهای چینی و وارداتی در بروجرد | گیربکس اتوماتیک احمدی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه