تعمیر گیربکس اتوماتیک

تعمیر گیربکس اتوماتیک یکی از مشکلاتی که خودرو هایی با دنده اتوماتیک دارند خرابی گیربکس آن هاست و حتی بزرگ ترین مشکل بعد از آن…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

تعمیر گیربکس اتوماتیک

یکی از مشکلاتی که خودرو هایی با دنده اتوماتیک دارند خرابی گیربکس آن هاست و حتی بزرگ ترین مشکل بعد از آن پیدا کردن تعمیر گاهی مطمئن و متخصص در زمینه تعمیر گیربکس اتوماتیک است.

محتشم گیربکس اتوماتیک سال هاست که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت کرده و دارای تعمیر کارانی ماهر و با سابقه می باشد. شما می توانید با مراجعه به مرکز تعمیر کیربکس اتوماتیک از اتو سرویس آن که یک سرویس دوره ای برای سالم ماندن گیر بکس است بهره مند شوید.

اگر از سرویس های دوره ای بی بهره باشید ماشین دچار خرابی و متحمل هزینه های سنگین خواهید شد. گیربکس های اتوماتیک مدل های مختلفی دارند که معمولا جعبه دنده ها بر روی خودرو های فوق العاده لاکچری مانند؛ لکسوس، پورشه، هوندا، لیفان و غیره… نصب می شوند.

تمامی خودرو های گران قیمت دارای گیربکس اتوماتیک هستند که در صورت نیاز به تعمیر و تعویض قطعه بهترین پیشنهادی که ما می توانیم به شما کرده باشیم مرکز تعمیر گیربکس اتوماتیک محتشم است.

گیربکس های اتوماتیک به دلیل منتقل کردن گشتاور موتور با استفاده از جریان روغن به سمت گیربکس همچنین داشتن ساختار هیدرومکانیکی باعث شده که حساسیت و دقت کار فوق العاده زیاد شود به گونه ای که فرد از رانندگی نهایت لذت را ببرد.

از جمله خدمات این مرکز می توان به ؛

  • تعمیر گیربکس اتوماتیک انواع خودرو

  • دیاگ تخصصی

  • تست و تعمیر ساعت گیربکس اتوماتیک

  • تعویض روغن گیربکس اتوماتیک

جهت مشاوره رایگان و بهره مندی از خدمات مرکز تعمیر گیربکس اتوماتیک با ما در تماس باشید.

تلفن تماس: ۰۹۱۲۳۹۴۱۷۹۳

 

 

 

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تعمیر گیربکس اتوماتیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه