تعمیرگاه تخصصی زانتیا و ماکسیما در تهران

تعمیرگاه تخصصی زانتیا و ماکسیما در تهران تعمیر گاه به مکانی گفته می شود که در آن افراد ماهر و تعمیر کننده برای درست کردن…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

تعمیرگاه تخصصی زانتیا و ماکسیما در تهران

تعمیر گاه به مکانی گفته می شود که در آن افراد ماهر و تعمیر کننده برای درست کردن انواع قطعات ماشین یا تعویض آن ها جمع شده اند.در تعمیر گاه تخصصی زانتیا و ماکسیما سرویس های دوره ای خودروها و بررسی عملکردی آن ها  انجام می شود. در حقیقت تعمیرگاه ها کلینیک خودروها محسوب می شوند که گروه متخصص و فنی، در این مراکز مشغول به فعالیت می باشند تا مشکلات شما را در خصوص خرابی خودروهای تان حل کنند.ماکسیما یک خودرو سه دیفرانسیل جلو است که دارای موتور شش سیلندری بنزینی به همراه گیربکس اتومات یا دستی می باشد. دارای طول 4.9 و عرض 1.78 و ارتفاع 1.43 سانتی متر می باشد. مدلی که در بازار ایران عرضه شد موتور 6 سیلندری با حجم سه لیتری می باشد. دارای قدرت 227 اسب بخار در 6400 دور بر دقیقه، حداکثر گشتاوری 291 نیوتن متر در 3600 دور بر دقیقه، شتاب رسمی 9.1 ثانیه مدل اتومات و 7.1 ثاینه برای مدل دستی، وزن 1505 کیلوگرم، و مصرف سوخت 9.8 لیتر در هر 100 کیلومتر می باشد.

انتخاب یک تعمیر گاه درست برای تعمیر ماشین های زانتیا و ماکسیما بسیار مهم و پر اهمیت است. چرا که به برطرف شدن واقعی مشکل خودروی شما منجر می شود. و سبب کاهش هزینه های شما خواهد شد. چرا که یکی از اشتباهات بزرگی که در تعمیرگاه های غیر مجاز صورت می گیرد، تعویض قطعات معیوب با قطعات فیک و تقلبی می باشد، این اقدام سبب برطرف شدن کوتاه مدت خرابی خودروی شما خواهد شد و با گذشت زمانی کوتاه دوباره خودروی شما دچار مشکل می شود.

بهترین تعمیر گاه تخصص زانتیا و ماکسیما با مدیریت حاتمی

هر زمان که احساس کردید ماشین شما عملکرد عجیبی دارد و با مشکل مواجه شده است قبل از این که مشکل ماشین شما بزرگ تر شود و هزینه تعمیرات آن بالا برود به یک تعمیر گاه مراجعه کنید.در این حین مراجعه به بهترین تعمیر گاه تخصصی زانتیا و ماکسیما بسیار پر اهمیت است. تعمیر گاه آقای حاتمی این افتخار دارد تا با بکارگیری کادری مجرب و آموزش دیده زیر نظر کارشناسان ارشد شرکت های بزرگ تعمیرات خودرو زانتیا و ماکسیما ، قادر به ارائه خدماتی مانند تعمیر انواع گیربکس ماکسیما،زانتیا،  تعمیر و عیب یابی تخصصی برق ماکسیما ، زانتیا و سیستم کامپیوتری ماکسیما،زانتیا و  سرویس توسط دستگاههای تخصصی ، نصب آپشن های اورجینال، صاف کاری و نقاشی ، تعمیرات جلوبندی  و … می باشد.

بهترین تعمیرگاه تخصصی زانتیا و ماکسیما با مدیریت حاتمی دارای تعمیر کارانی است که به انواع خرابی های موتور واقف هستند و در کوتاه ترین زمان ممکن به تعمیر ماشین شما می پردازند.از جمله مزیت های تعمیرگاه تخصصی زانتیا و ماکسیما با مدیریت حاتمی کم ترین هزینه برای شما و دادن  بهترین خدمات به مشتری می باشد.

از جمله خدمات تعمیرگاه تخصصی زانتیا و ماکسیما رفع روغن ریزی هیدردلیک ماشین شما، کلیه خدمات مربوط به باتری سازی، دارای یک کارشناس فنی خودرو، شارژ کولر و تعمیرات جلو بندی ماشین می باشد. شما با خیال راحت به تعمیرات تخصصی ماکسیما و زانتیا مراجعه کنید و ۶ ماه ضمانت قطعات خودرو خود را داشته باشید.

تعمیر زانتیا و ماکسیما در تهران. تعمیرگاه حاتمی.

 تلفن تماس: 0912761585

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تعمیرگاه تخصصی زانتیا و ماکسیما در تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه