تعمیرات انواع درایو Acو Dcدر تهران | گروه مهندسی تکنیکال پالس

تعمیرات انواع درایو Ac و Dc در تهران تعمیرات انواع درایو در حقیقت درایو یک وسیله ی الکتریکی یا الکترونیکی است که برای کنترل کردن…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

تعمیرات انواع درایو Ac و Dc در تهران

تعمیرات انواع درایو

در حقیقت درایو یک وسیله ی الکتریکی یا الکترونیکی است که برای کنترل کردن سرعت و یا حرکت ماشین الکتریکی مثل موتور یا ربات و غیره…..مورد استفاده قرار می گیرد. وسیله ای که برای کنترل سرعت انواع موتور مورد استفاده قرار میگیرد راه انداز الکتریکی یا همان درایو نام گذاری می شود. که به گونه ای کنترل کننده های ثابت و متغیری هستند. حال کمی از درایو ACتعریف و شما را با مدل کارکرد آن آشنا می کنیم، درایو AC منبع AC را با استفاده از مدارات کانورتور به DC تبدیل می کند و مجدد جهت کنترل موتور الکتریی خاص مانند موتور سه فاز با استفاده از مبدل آن را از DC به AC تبدیل می کند. منبع AC به برق DC تبدیل و سپس مجددا به AC تبدیل شده و به موتور الکتریکی اعمال می شود. این وسیله با نام های VFD و ASD نیز شناخته می شود.واما درایو DC ، این وسیله کنترل کننده سرعت موتور DC که با استفاده از مبدل های مبتنی بر مدارات الکترونیکی برق AC را به DC تبدیل می کند تا بتواند سرعت موتور الکتریکی را کنترل کند. قبل از این ولتاژ DC متغیر برای کنترل سرعت موتور های DC اختراع و انتخاب شده بود . این روز ها تریستور نقش تبدیل این ولتاژ را از حالت AC به DC بر عهده دارد تا این تغییر به شکلی ساده تر رخ دهد وکنترلی دقیق تر شکل گیرد.

گروه مهندسی تکنیکال پالس

دوستان عزیز همان طور که متوجه شدید  درایو های الکتریکیAC,,,DC جزء جدا نشدنی از صنعت و فرایند اتوماسیون هستند، مخصوصا در جایی که کنترل دقیق بر روی راه اندازی و سرعت الکترو موتور مورد نیاز باشد، وجود این دو بسیار نیاز بوده و باید سالم باشند و درست کار کنند. یک درایو AC تجهیزی است که یک ولتاژ و فرکانس ثابت را به یک ولتاژ AC و فرکانس قابل تنظیم تبدیل می کند. سیستم درایو AC بسیار ساده است و شامل سه جزء می باشد که عبارت است از: موتور AC، کنترل موتور و واسط اپراتور.گروه مهندسی تکنیکال پالس در زمینه تعمیرات تخصصی اتوماسیون صنعتی و انواع درایو های الکتریکی همراه با تیمی با تجربه آماده خدمت رسانی و رفع مشکلات شما عزیزان است. گروه مهندسی تکنیکال پالس تعمیرات انواع سافت استارت، تعمیر انواع منابع تغذیه، تعمیر انواع HMIو PLC ، تعمیر انواع برند های درایو و اینورتر، تعمیرات انواع پنل های اپراتوری، تعمیرات برد آسانسور و درایو آسانسور را در کوتاه ترین زمان ممکن با هزینه کاملا مقرون بصرفه و با گروهی بسیار با تجربه و کار آمد به انجام می رسانند. به راستی که استفاده از انواع درایو ها بسیار کار آمد و مقرون بصرفه است چرا که مصرف انرژی بسیار کاهش می یابد، صدا های زائد بشدت کاهش می یابد و آلودگی صوتی کاملا از بین خواهد رفت و محیطی آرام و بدون صدا خواهیم داشت، از مهم ترین آن ها حرکات آرام و نرم موتور را به همراه خواهد داشت که برای مثال در آسانسور باعث می شود که تکان های ناگهانی وجود نداشته باشد و کاملا ایمن باشد وغیره…..

جهت گرفتن مشاوره رایگان، نحوه انجام کار و هزینه های رسیدگی با ما در تماس باشید.

تعمیرات انواع درایو Ac و Dc در تهران

09191982398(همتی)

02133112498

گروه مهندسی تکنیکال پالس 

آدرس: تهران، لاله زار جنوبی، پاساژ بوشهری، طبقه اول، واحد۲۴

تعمیر اینورتر

تعمیر درایو

تعمیر سافت استارت

تعمیرplc

تعمیر HML

تعمیر پاور

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تعمیرات انواع درایو Acو Dcدر تهران | گروه مهندسی تکنیکال پالس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه