شرکت سلطان تجارت بازرگان | ترخیص کالا از کلیه بنادر و گمرکات و بازارچه های رسمی کشور

ترخیص کالا در گمرک های مختلف به ویژه گمرک چابهار نیازمند تبحر، تخصص و تجربه خاصی می باشد پس بهتر است از شرکت های موفق…
شهر
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

ترخیص کالا از گمرک چابهار

چرا ترخیص کالا های گمرک چابهار از اهمیت و تقاضای بالایی برخوردار می باشد؟

چابهار یکی از شهر های استان سیستان و بلوچستان، یک بندر طبیعی بوده و بزرگترین خلیج ایران می باشد که دارای یک دریاچه اقیانوسی است. این شهر از سمت مرز دریایی به اقیانوس هند و مکران متصل شده است و دارای لنگرگاه های بسیاری می باشد بسیار قابل توجه است که چابهار قابلیت لنگرگیری کشتی های بزرگ را نیز دارد.از دیگر ویژگی های حائز اهمیت گمرک چابهاراین می باشد که در برخی گمرکها مانند گمرک چابهار بعضی کالا ها به صورت اختصاصی ترخیص می شوند کالا هایی مانند خودرو، پارچه، لوازم آرایشی و بهداشتی، سیگار و انواع محصولات دخانیاتی و …، پس همین امر موجب می شود که ترخیص کالا ها و ارسال آن ها به بازار های مختلف با سرعت بیشتری انجام پذیرد. از دیگر ویژگی های مهم گمرک چابهار می توان به این اشاره کرد که این بندر در شرایط تحریم های آمریکا با توجه به این که این بندر در مسیر ارسال کالا از هند به افغانستان است، از معافیت های تحریم برخوردار می باشد و فرصتی مناسب برای حمل بار از طریق این بندر به ایران می باشد.

پس با توجه به ویژگی هایی که از گمرک چابهار مشاهده کردیم باید بدانیم که ترخیص کالا در گمرک های مختلف به ویژه گمرک چابهار نیازمند تبحر، تخصص و تجربه خاصی می باشد پس بهتر است در این زمینه از شرکت هایی کمک بگیرید که موفقیت بیشتری را کسب کرده اند.

خدمات شرکت ترخیص کالای  شرکت سلطان تجارت بازرگان

همان طور که گفتیم ترخیص کالا نیازمندی هایی را می طلبد و فقط کسانی از عهده آن بر می آیند که در این زمینه تبحر و تجربه کافی را داشته باشند و همین طور توانسته باشند در این زمینه موفقیت های لازم را کسب کرده باشند.از طرفی خدماتی که این شرکت ها در رابطه با ترخیص کالا از گمرک های مختلف ارائه می کنند نیز در این راستا بی اهمیت نیست. البته یکی از مهم ترین دغدغه های مهم بازرگانان (صادر کنندگان و وارد کنندگان) ترخیص کالا های آن ها از گمرک چابهار به صورت سریع و بدون دردسر می باشد.

شرکت ترخیص کالای سلطانی تمام تلاش خود را در زمینه ترخیص کالا از گمرک چابهار به عمل آورده و با تجربه کافی در این زمینه آماده می باشد تا با شما عزیزان در جهت ترخیص کالای خود از گمرک چابهار همکاری کند. شرکت سلطانی با برنامه ریزی دقیق، سرعت اجرایی بالا، امانت داری در امور تجاری و … تمام تلاش خود را می کند تا رضایت تمام مشتریان خود را جلب کند.

خدمات و ویژگی  ارائه شده دیگر توسط این مجموعه :

  • ترخیص کالا از کلیه بنادر و گمرکات و بازارچه های رسمی کشور

  • تجربه ای درخشان در ارائه خدمات گمرکی و ترخیص کالا و حمل و نقل

  • حواله ارز دولتی

  • حواله از طریق صرافی

  • اخذ کلیه مجوز های وارداتی

  • امکان استفاده از مترجم

  • ارائه مشاوره های تخصصی

  • تسریع در زمان

  • قیمت مناسب

  • پرسنل مجرب

  • ارائه خدمات با کیفیت

  • فعالیت در 45 گمرک کشور

شما می توانید با تماس به شرکت سلطان تجارت بازرگان، از تمام شرایط و ضوابط ترخیص کالا ازگمرک چابهار توسط این شرکت آگاه شوید.

با مدیریت آقای سلطانی

09121995406

021-22855902

021-28111034

خیابان شریعتی – بالاتر از بلوار میردادماد- روبه روی مترو شریعتی – خیابان زیبا – پلاک 46 – واحد8

ترخیص کالا از گمرک چابهار

تعرفه های گمرکی مناطق آزاد

قوانین صادرات در مناطق آزاد

شرکت سلطان تجارت بازرگان

هزینه ترخیص کالا از گمرک

ترخیص کالا بندر عباس

ترخیص کالا گمرک بازرگان

ترخیص کالا فرودگاه امام

 

آگهی های مشابه