تبسم گلشاهین وکیل پایه یک دادگستری در گلستان

تبسم گلشاهین وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در گلستان می باشد. ایشان با چندین سال سابقه ی وکالت در زمینه دعاوی خانوادگی به…
شهر
گلستان
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

تبسم گلشاهین وکیل پایه یک دادگستری در گلستان

تبسم گلشاهین وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی در گلستان می باشد. ایشان با داشتن چندین سال سابقه ی وکالت و دانش و تخصص لازم در زمینه ی انواع دعاوی خانوادگی به صورت تخصصی به قبول انواع پرونده ها در این زمینه مشغول هستند.

از جمله مهم ترین پرونده ها می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

نفقه زوجه، مطالبه جهیزیه، نفقه فرزند، ممنوع الخروجی، توقیف اموال، عدم تمکین، طلاق توافق، طلاق بائن، طلاق رجعی، شروط ضمن عقد، حضانت فرزند، ملاقات با فرزند، قیومیت، رجوع، تهیه مسکن مستقل، الزام به ثبت ازدواج دائم، سن ازدواج، فرزند خواندگی، جحر، نصب قیم، عزل قیم و غیره…

داشتن یک وکیل خانم کار بلد و با مهارت و دانش کافی این امکان را ایجاد می کند تا به راحتی مشکلات و موانع رو به رو را با ایشان مطرح کرده و بهترین مشاوره و راهنمایی را بگیرید. انتخاب یک وکیل خوب بهترین گزینه در رو به رویی با مشکلات است.

اختلافات خانوادگی از جمله مسائلی است که در میان زوج های جوان بسیار دیده می شود و با کمک یک وکیل خوانوادگی مانند تبسم گلشاهین و مراجعه نمودن به محاکم دادگستری تلاش می شود تا نسبت به حل آن اقدام کنند.

در صورت مواجه شدن با مشکلات خانوادگی به این خانم وکیل مراجعه کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین راهنمایی و روش مواجهه با آن را بیاموزید. با ما در تماس باشید.

ادرس دفتر وکالت تبسم گلشاهین: استان گلستان، گرگان ، خیابان سرخواجه ، مجتمع آفتاب 2 ، طبقه چهارم 

تلفن تماس: 09113715205

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تبسم گلشاهین وکیل پایه یک دادگستری در گلستان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه