بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی در حکیمیه  | بیمارستان دامپزشکی رویان

بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی در حکیمیه خدمات دامپزشکی تنها شامل خدمات درمانی نیست و به بخش های مختلف خدمات درمانی، بهداشتی و تولیدی دسته بندی…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی در حکیمیه

خدمات دامپزشکی تنها شامل خدمات درمانی نیست و به بخش های مختلف خدمات درمانی، بهداشتی و تولیدی دسته بندی می شود. در بخش بهداشتی و درمانی، دامپزشکان به ارائه خدمات درمانی در بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی در حکیمیه می پردازند و همچنین به ارائه خدمات بهداشتی نظارتی در کشتارگاه های دام و طیور، کارخانه های تولید فرآورده های دامی و کارخانه های بسته بندی فرآورده های دامی می پردازند. در بخش خدمات تولید دامپزشکان در تاسیس واحدهای تولیدی گوشت سفید، گوشت قرمز، ماهی، میگو و .. فعالیت می کنند.

بیمارستان دامپزشکی رویان

بیمارستان دامپزشکی رویان با داشتن متخصصان خبره و حاذق در این زمینه همواره آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند. انجام کلیه واکسیناسیون حیوانات خانگی و دام ها و حیوانات باغ وحش در این مجموعه انجام می گیرد. بیمارستان دامپزشکی رویان از بخش های داخلی، دندان پزشکی، تصویر برداری ، داروخانه و آزمایشگاه، اورژانس و بستری تشکیل شده است. بخش های داخلی بیمارستان دامپزشکی رویان شامل واکسیناسیون و انگل زدایی، چکاپ های دوره ای، صدور شناسنامه و گواهی سلامت، میکرو چیپ و صدور گواهی خروج از کشور و تزریقات و پانسمان می باشد. بخش داندانپزشکی شامل بخش تخصصی پرندگان، بخش تخصصی جوندگان و خزندگان و ..، بخش جراجی همانند عقیم سازی و سزارین و .. و همچنین جراحی ارتوپدی و ستون فقرات توسط متخصص جراح می باشد. بخش تصویر برداری شامل رادیولوژی و سونوگرافی است. داروخانه مجموعه ما دارای انواع داروهای درمانی و مکمل های غذایی می باشد. بیمارستان دامپزشکی رویان مجهز به آزمایشگاه تخصصی و بسیار پیشرفته می باشد که تمامی آزمایش های لازم را می توان در داخل این مرکز انجام داد که از جمله آنها می توان به هماتولوژی، سیتولوژی، بیوشیمی، انگل شناسی، قارچ شناسی، تعیین جنسیت پرندگان، تیتر هاری، آزمایشگاه ادرار و مدفوع و … اشاره نمود. بخش اورژانس بیمارستان رویان شامل پانسیون سگ های نژاد کوچک، متوسط و بزرگ، پانسیون گربه، پانسیون پرندگان و جوندگان و … می باشد. همچنین بستری عفونی و غیرعفونی سگ و گربه به صورت ساعتی، روزانه و … انجام می پذیرد.

شماره تماس : 09127191859

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بیمارستان دامپزشکی شبانه روزی در حکیمیه  | بیمارستان دامپزشکی رویان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه