بورس لوله های گلخانه ای در تهران

بورس لوله های گلخانه ای در تهران لوله های گلخانه ای از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند زیرا این لوله ها از انواع لوله های پرمصرف…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

بورس لوله های گلخانه ای در تهران

لوله های گلخانه ای از محبوبیت بسیاری برخوردار هستند زیرا این لوله ها از انواع لوله های پرمصرف در سازه های گلخانه های کشاورزی و صنعتی می باشد و به دلیل وزن پایین همچنین قیمت مناسب و تنوع در وزن و ضخامت نسبت به لوله های بدون درز از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشند. تولید لوله های گلخانه ای گالوانیزه از ورق و به صورت درزجوش مستقیم می باشد و پس از تولید و تمیز کاری به وان مذاب گالوانیزه جهت گالوانیزه شدن منتقل می شوند و پس از گذشت مدتی معین به صورت لوله گالوانیزه و با مقدار پوشش حداقل 70 میکرون جهت بسته بندی و فروش آماده می شوند.

از جمله محصولات تولید شده در مجموعه ما می توان به انواع لوله گالوانیزه گرم و سرد، لوله آب و فاضلاب، پروفیل و قوطی گالوانیزه و .. اشاره نمود. شما می توانید برای خرید محصولات به صورت تلفنی و حضوری اقدام نمایید و محصولات با کیفیت مارا خریداری نمایید همچنین مجموعه ما دارای کارشناسان مجرب و حرفه ای می باشد که می توانند برای خرید مناسب به شما مشاوره های لازم را ارائه دهند. شما می توانید محصولات مورد نیاز خود را به صورت عمده وجزئی با قیمت مناسب تهیه نمایید. همچنین برای مشاهده محصولات و کسب اطلاعات لازم از مشخصات فنی و لیست قیمت محصولات می توانید از پیج اینستاگرامی ما دیدن فرمایید : www.instagram.com/loole_qazvin_صنایع گالوانیزه گرم روی پوشان قزوین تولید کننده انواع لوله و قوطی پروفیل گالوانیزه گلخانه ای می باشد که دارای چندین سال تجربه کاری موفق در این زمینه می باشد.

انواع لوله های گالوانیزه

لوله های گالوانیزه در صنایع گالوانیزه گرم روی پوشان قزوین در سایز های مختلفی تولید می شود. همچنین ضخامت لوله ای گلخانه ای متفاوت می باشد که هر کدام با توجه به سایز، نمره و ضخامتی که دارند دارای کاربرد های مختلفی می باشند و در مکان های مختلف سازه ها مورد استفاده قرار می گیرند. از این رو می توان لوله های گلخانه ای را از لحاظ وزن و ضخامت به چندین دسته تقسیم بندی کرد که از جمله آنها می توان به لوله گلخانه ای سبک، لوله گلخانه ای سنگین، لوله گلخانه ای کشاورزی و لوله گلخانه ای صنعتی اشاره نمود. لوله های گلخانه ای گالوانیزه در صنایع گالوانیزه گرم روی پوشان قزوین در کیفیت های بالا تولید می شود و بیرون و داخل این لوله ها به دلیل پوشش گالوانیزه در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی مقاوم می باشند. تمامی مراحل تولید انواع لوله های گلخانه ای گالوانیزه در این مجموعه با توجه به استاندارد های تعریف شده در این زمینه انجام می گیرد و تمامی مشخصات تولیدی لوله ها، استاندارد تولید سایز و نام کارخانه روی لوله ها ثبت می شود و پس از بسته بندی به انبار منتقل می گردد تا طبق سفارش شما مشتریان محترم بارگیری و حمل شوند. به شما مشتریان محترم پیشنهاد می شود از محصولات ما دیدن فرمایید و پس دریافت مشاوره و اطلاعات لازم اقدام به خرید نمایید.

شماره تماس : 09127081743

 سرستون اسپانیایی

بست و پل و پیچ و مهر

لاکینگو فنر

گیربکس 3فاز

 نایلون گلخانه

فن140 و سیر کوله

توری حشره و سایبان

ناودانی و آبرو گلخانه

پلاک محور وفلنچ

بخاری و هیتر گلخانه

آدرس : تهران، بازار تهران، ساختمان نگین بهاران، دفتر فروش لوله قزوین.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بورس لوله های گلخانه ای در تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه