بورس انواع پیچ و مهره صنعتی و کشاورزی | فروشگاه سپاهان

بورس انواع پیچ و مهره صنعتی و کشاورزی  فروشگاه سپاهان، بورس انواع پیچ و مهره صنعتی و کشاورزی  با ارائه با کیفیت ترین محصولات، با…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

بورس انواع پیچ و مهره صنعتی و کشاورزی 

فروشگاه سپاهان، بورس انواع پیچ و مهره صنعتی و کشاورزی  با ارائه با کیفیت ترین محصولات، با قیمت مناسب و امکان ارسال به سراسر کشور سبب جلب رضایت مشتری و میزان فروش بالا در کسب و کار خود شده اند.

این شرکت با مدیریت آقای مهری اداره می شود در زمینه ی تولید و توزیع انواع پیچ و مهره های صنعتی، نفت، گاز، شیمی، خودرویی، کشاورزی، پیچ های خشکه، آهنی، اتاقی، سوکی، آلن، استیل، خودکار، شیروانی، واشر تخت، فنری و ….. فعالیت می کنند.

بی شک پیچ و مهره ها در قطعات صنعتی بسیار پر کاربرد محسوب می شوند که در صنایع مختلف سنگین و سبک، در ابعاد متفاوت، در شکل ها و جنس های مختلف کاربرد دارند. در واقع شاید به تنهایی عامل بکار نروند اما تمامی قطعات از این نوع ماشین به عنوان فستنر برای اتصال دادن کمک می گیرند.

پیچ و مهره های  فروشگاه سپاهان بسیار متنوع بوده و قیمت های متفاوتی هم دارند و در انواع مدل های زیر موجود می باشند؛  پیچ های استوانه ای، چوب، اتاقی، چشمی، شیروانی، دو سر رزوه، فیکس، رول بولت، انکر بولت، ور شویی، پیچ های تی، گازوئیلی، کرپی، قلاب های پیچی، پین، میخ پرچ، مهره باریک، مهره بلند، مهره جوشی، مهره چاک دار، مهره قفلی، مهره گرد، مهره واشر دار  مهره شش گوش، مهره سر بسته، مهره خروسکی و غیره..‌‌

جهت کسب اطلاعات بیشتر، ثبت و سفارش کالا به صورت جزئی و عمده و بررسی قیمت و مشاهده ی گالری اجناس موجود با ما در ارتباط باشید.

تلفن تماس: ۰۹۱۲۳۷۸۱۳۵۴

مدیریت آقای مهری

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بورس انواع پیچ و مهره صنعتی و کشاورزی | فروشگاه سپاهان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه