بزرگترین مرکز طراحی لبخند در اصفهان | کلینیک دندانپزشکی بهشت لبخند

بزرگترین مرکز طراحی لبخند در اصفهان طراحی لبخند در اصفهان اولین مرکز مجهز لاکچری طراحی لبخند ( کامپوزیت ، لمینت ،اسنپ آن اسمایل در اصفهان…
شهر
اصفهان
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

بزرگترین مرکز طراحی لبخند در اصفهان

طراحی لبخند در اصفهان

اولین مرکز مجهز لاکچری طراحی لبخند ( کامپوزیت ، لمینت ،اسنپ آن اسمایل در اصفهان ) 

روش های زیبایی دندان برای بهبود ظاهر ، شکل ، اندازه و رنگ دندان به کار گرفته می شوند .اگر دندان های شما زرد رنگ ، لب پر شده و ترک خورده اند ، بین دندان های شما فاصله دارد و حتی اگر دندان های خود را از دست داده اید می توانید با راه حل های زیبایی مشکلات به وجود اومده را بر طرف کنید . روش های موجود شامل :

کامپوزیت :

با کمک کامپوزیت فاصله بین دندان ها با موادی هم رنگ دندان که روی سطح دندان قرار می گیرد پر می شود.

لمینت :

در این روش مینای روی سطح دندان تراشیده می شود و پوسته ای بسیار نازک و همرنگ دندان از جنس کامپوزیت رزین یا پورسلین روی آن گذاشته می شود.

بلیچینگ :

این روش یا سفید کردن دندان کمک می کند که بد رنگی ها و رنگدانه هایی که به مرور زمان باعث تغییر رنگ دندان ها شده اند را بر طرف نموده و دندان ها را سفید و درخشان می کند.

ارتودنسی :

به این روش به درمان دندان های نا مرتبو رفع ناهنجاری های دندانی گفته می شود . ارتودنسی به صاف شدن دندان ها ، از بین رفتن فاصله بین آنها ، جفت شدن دندان ها و.. کمک می کند.

زمانی که شما دندان دهای سالم زیبا داشته باشید باعث : افزایش اعتماد به نفس ، کاهش پوسیدگی  دندان ها ، کاهش مشکلات عضلانی و استخوانی صورت ، بهبود انجام بهداشت دهان و دندان می شود.

کلینیک دندانپزشکی بهشت لبخند

شما برای انجام خدمات دندانپزشکی از جمله زیبا سازی دندان های خود باید به کلینیک های دندانپزشکی معتبر مراجعه کنید . ما در اینجا کلینیک دندانپزشکی بهشت لبخند در بزرگمهر اصفهان را معرفی می کنیم . ما محیطی بسیار شیک و لاکچری و مجهز را آماده ساخته تا در راستای خدمات زیبایی دندان با طراحی لبخند محیطی مناسب و شکیل با استفاده از بهترین تجیهزات ، پزشک و پرستاران ماهر و با تجربه در خدمت شما عزیزان می باشند.این مجموعه با ارائه بهترین خدمات توانسته است اعتماد مراجعه کنندگان خود را بدست آورد و شما با خیال آسوده به این کلینیک دندانپزشکی مراجعه کنید. این کلینیک با داشتن تیمی متخصص ، استفاده از مواد با کیفیت ، پرداخت اقساطی  و قیمت مناسب باعث شد یکی از بهترین کلینیک ها شناخته شود.

اعطای وام درمان قرض الحسنه تا سقف 30 میلیون تومان با اقساط 12 ماهه برای کلیه خدمات درمانی اعم از تخصصی ، زیبایی و درمانی کلیه مراجعه کنندگان اعطا می گردد.

ما همه شرایط زیبا ساختن لبخندی زیبا برای شما را در کلینیک بهشت لبخند ساخته ایم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و رزو با شماره تلفن های زیر تماس و دیدن نمونه کارهای دیگر به اینستاگرام این مرکز مراجعه کنید . 

09130136100

03132647790

آدرس : خیابان بزرگمهر – اول خیابان هشت بهشت غربی – کلینیک بهشت لبخند

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بزرگترین مرکز طراحی لبخند در اصفهان | کلینیک دندانپزشکی بهشت لبخند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه