بهترین کلینیک دامپزشکی در آمل | کلینیک دامپزشکی رویانا

بهترین کلینیک دامپزشکی در آمل در جهان هستی خداوند موجودات زیادی را خلق کرده است که در گروه های زیادی نیز طبقه بندی می شوند…
شهر
آمل
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

بهترین کلینیک دامپزشکی در آمل

در جهان هستی خداوند موجودات زیادی را خلق کرده است که در گروه های زیادی نیز طبقه بندی می شوند ، بعد از دسته ی انسان ها که اشرف مخلوقات هستند ، دسته ی چهارپایان یا همان حیوانات است که در طبیعت همان حیوانات نیز گروه بندی می شوند ، از زمان های دور حیوانات برای زمین و انسان ها مفید بوده اند و انسان ها از حیوانات استفاده های زیادی کرده اند از جمله از پوست ، گوشت ، پشم و شاخ آن ها ، از برخی حیوانات برای پاسبانی ، شخم زدن ، برای زیبایی ، دوری از تنهایی و لذت و غیره استفاده می شود . اما باید بدانیم همین حیوانات که برای زندگی ما وجودی الزامی دارند ، به نگهداری ، امنیت و … نیز نیازمند هستند در نتیجه باید خیلی مراقب آن ها باشیم . اگر شما سگی را برای بانمک بودن و یا فرار از تنهایی و حتی برای پاسبانی در خانه و محل کار نگهداری می کنید و آن سگ مریض شود ، آن را حتما به یک کلینیک می برید ، ولی اگر سگ ولگردی نیز در کوچه و خیابان باشد باز هم آن حیوان را به کلینیک می برید ؟ از آن حیوان مراقبت می کنید ؟ اگر هنوز هم گربه ای در خیابان ببینید آن را با سنگ می زنید ؟ درست است حیوانات ولگرد تمیز نیستند اما آن ها هم جان دارند و برای طبیعت بسیار مفید هستند و چه از نظر دین و چه انسانیت بهترین کار امنیت دادن به حیوانات است . اگر حیوانی که مریض است و مشکلی دارد دیدید حتما آن را به کلینیک حیوانات انتقال دهید تا بهبود یابند ، البته این که کلینیک دامپزشکی باید دارای سابقه و پزشک های خوب باشد بسیار مهم است و همیشه یک منطقه جغرافیایی از یک کلینیک دامپزشکی در شهر را در نظر داشته باشید تا اگر حیوانی که مریض است را دیدید سریع به مرکز درمان حیوانات آن را انتقال دهید .

کلینیک دامپزشکی رویانا

همانطور که گفتیم یک کلینیک دامپزشکی خوب بسیار مهم است که البته کمی پیدا کردن آن سخت می باشد زیرا مرکز های درمان زیادی  در کشور وجود دارند که سابقه ی کافی ندارند و علاوه بر آن بسیار مشکلات را شاید به طور کامل حل نکنند و یا پزشکان حاذق ندارند . در نتیجه بهتر است با یک کلینیک خوب یعنی کلینیک دامپزشکی رویانا در آمل آشنا شوید که یک مرکز درمان حیوانات در مازندران است و بسیار مکانی قابل اعتماد برای درمان حیوانات شما می باشد و خیال شما را از بابت سلامتی حیوان خانگیتان راحت می شود .

سازمان دامپزشکی کشور ، مرکز درمان حیوانات یعنی دامپزشکی رویانا در آمل را با کد پروانه 1262020120000و پروانه ی کار با کد 1757 را تایید می نماید . اگر هنوز برای حیوان دوست داشتنی خود دنبال یک کلینیک بسیار خوب هستید و در حال تحقیق راجب پزشکان با تجربه و کاربلد هستید نگران نباشید زیرا دکتر بهادر براری ( مدیر کلینیک )  و دکتر محسن وهار از پزشکان حاذق  و با تجربه کشور هستند که با خیال راحت می توانید حیوانات خود را به آن ها بسپارید و دوباره آن ها را به زندگی عادی برگردانید .

تجهیزات کلینیک :

ویدئو اندوسکوپ _ سونوگرافی  _مانیتورینگ علایم حیاتی  _سل کانتر _ونتیلاتور _دستگاه بیهوشی استنشاقی  _ ECG  اتاق ریکاوری کپسول اکسیژن _میز جراحی _سانتریفیوژ ساده _سانتریفیوژ یخچال دار _میکروسکوپ _ترمومتر داخل گوش _ تشکچه برقی _ رادیولوژی انالوگ _ پالس اکسیمتر پرتابل _فور

آدرس :  مازندران – آمل – مازندران-آمل_بلوار بسیج_نبش لاله54

09111800049

بهترین کلینیک دامپزشکی در آمل

مجهزترین کلینیک دامپزشکی در آمل

ارائه خدمات دامپزشکی در آمل

مجهزترین پت شاپ در آمل

دامپزشک مجرب در شمال کشور

ارائه خدمات دامپزشکی در مازندران

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بهترین کلینیک دامپزشکی در آمل | کلینیک دامپزشکی رویانا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه