بهترین وکیل در لارستان | قاسم پروین وکیل پایه یک دادگستری در فارس

بهترین وکیل در لارستان مواد مخدر و جرایم آن و روند رسیدگی به پرونده به حدی حساس است که باید از یک وکیل کیفری خوب…
شهر
فارس
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

بهترین وکیل در لارستان

مواد مخدر و جرایم آن و روند رسیدگی به پرونده به حدی حساس است که باید از یک وکیل کیفری خوب و با تجربه مانند بهترین وکیل در لارستان، قاسم پروین وکیل پایه یک دادگستری در فارس کمک بگیرید.

از جمله مواردی که یک وکیل مواد مخدر به آن ها رسیدگی می کند شامل؛ صادر یا وارد کردن مواد مخدر یا انواع دارو های روان گردان، ساخت و تولید مواد مخدر، دارو های اعتیاد آور که از ترکیبات شیمیایی خاص یا محصولات گیاهی و طبیعی خاصی تولید می شوند، انجام کار هایی که منجر به تولید مواد مخدر شود، حمل و جا به جایی یا هر گونه نقل و انتقال مواد، نگهداری یا پنهان کردن مواد مخدر، خرید و فروش دارو های روان گردان و غیره… می باشد.

در صورت داشتن پرونده در موارد ذکر شده کافی است به یک وکیل با تجربه مانند بهترین وکیل در لارستان، قاسم پروین وکیل پایه یک دادگستری در فارس مراجعه کنید. ایشان تمام تلاش شان را می کنند تا در صورت امکان از حبس یا جریمه یا هر گونه مجازات بکاهد.

بهترین وکیل در لارستان با ۱۲ سال سابقه ی کاری درخشان تسلط به دو زبان عربی و هندی، داشتن مدرک کارشناسی ارشد حقوق عمومی با موضوع پایان نامه، بررسی ویژگی محاکم قضایی خاص در نظام حقوقی ایران و غیره… به عنوان بهترین وکیل شناخته شده است.

همچنین، قاسم پروین وکیل پایه یک دادگستری در فارس در زمینه انواع دعاوی خانوادگی شامل نفقه، حق طلاق، حضانت و غیره.. ملکی شامل ارث و میراث و غیره…  کیفری و در نهایت مواد مخدر تخصص کامل دارد.

جهت مشاوره رایگان و نوبت گیری با ما در تماس باشید.

تلفن تماس: ۰۹۱۷۷۸۲۷۲۳۶آدرس: میناب خیابان ۱۵ خرداد پاساژ بنادری

 

 

 

 

 

 

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بهترین وکیل در لارستان | قاسم پروین وکیل پایه یک دادگستری در فارس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه