بهترین هتل آپارتمان اخوان گلابی درمشهد | هتل آپارتمان رویال آفتاب در مشهد

بهترین هتل آپارتمان اخوان گلابی درمشهد اگر به شهر زیارتی مشهد سفر کردید امید وارم به بهترین هتل آپارتمان اخوان گلابی در مشهد سری بزنید…
شهر
مشهد
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

بهترین هتل آپارتمان اخوان گلابی درمشهد

اگر به شهر زیارتی مشهد سفر کردید امید وارم به بهترین هتل آپارتمان اخوان گلابی در مشهد سری بزنید چرا که با چشم انداز زیبایی که دارد چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند. از برترین مزیت های این هتل نزدیک بودن به حرم امام رضا، نزدیک بودن به باب الرضا و صحن جامع رضوی و باب الجواد است که هر شیفته ی زیارتی به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن با پای پیاده با حرم مشرف می شود.یکی از بهترین هتل آپارتمان ها اخوان گلابی در مشهد می باشد که دارای ۲۶ اتاق و واحد اقامتی در ۵ طبقه ساختمانی است که از امکانات ویژه ای که مخصوص سخت پسندان است برخوردار است. این امکانات شامل تلفن، حمام، لوازم بهراشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم تهویه مطبوع، کولر گازی و غیره… است.

با توجه به تعداد نفراتی که به این هتل اقامتی چند ستاره مراجعه می کنید می توانید از اتاق های ۲ تخته و ۳ تخته و همچنین آپارتمان هاز ۱ خوابه و ۲ خوابه استفاده کنید.بهترین هتل آپارتمان اخوان گلابی در مشهد جهت رضایت مراجعه کنندگان و صرف غذای مهمانان خود یک رستوران با غذا های ایرانی را برای آن ها در نظر گرفته است غذاهایی که در این رستوران ارائه می شود تماما در منو موجود است و به صورت انتخابی برای شما سرو می شود. همچنین می توانید از امکانات بوفه و صبحانه سلف سرویس آن نهایت استفاده و لذت را ببرید.

هتل آپارتمان رویال آفتاب در مشهد

هتل آپارتمان رویال آفتاب در مشهد با مدیریت سلطانی دارای برترین واحد های اقامتی با ظرفیت های ۲ نفره تا ۶ نفره می باشد که در قسمت های آپارتمانی و اتاق تقسیم بندی می شوند. هتل آپارتمان رویال آفتاب در مشهد با مدیریت سلطانی دارای امکانات بیساری نظیر لابی مجهز و شیک، پذیرش ۲۴ ساعته، نماز خانه، اتاق مخصوص چمدان، صندوق امانات ،خدمات مخصوص افراد معلول ، نزدیک بودن به ایستگاه تاکسی، بهره مندی از اینترنت، صندوق امانات در لابی، نزدیک بودن به ایستگاه قطار، نزدیک بودن به مرکز شهر و مکان های دیرنی و غیره… می باشد که شما عزیزان با مراجعه به این هتل زیبا می توانید از این خدمات بهره مند شوید‌.

از جمله مزیت هایی که این هتل را بسیار محبوب کرده است نزدیک بودن با حرم امام رضا با فاصله چند دقیقه ای، نزدیک بودن به بازار رضا، بازار سرشور، مسجد ۷۲ تن، حمام مهدی قلی بیگ و غیره…است.هتل آپارتمان رویال آفتاب در مشهد با مدیریت سلطانی دارای پشتیبانی و رزرو ۲۴ ساعته می باشد. که با مراجعه به این هتل می توانید از تخفیفات ویژه و رزرو اتاق ها با کمترین هزینه بهره مند شوید.

با یک بار مراجعه به هتل آپارتمان رویال آفتاب در مشهد مشتری دائمی این هتل باشید. هتل آپارتمان رویال سفر خوشی را برای شما عزیزان آرزو می کند.

جهت مشاوره رایگان رزرو اتاق و بهره مندی از خدمات و تخفیفات ویژه با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بهترین هتل آپارتمان اخوان گلابی درمشهد | هتل آپارتمان رویال آفتاب در مشهد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه