بهترین کلینیک فیزیوتراپی در تهران | فیزیوتراپی نسیم سلامت

بهترین کلینیک فیزیوتراپی در تهران فیزیوتراپی نسیم سلامت یکی از بهترین و با امکانات ترین فیزیوتراپی موجود می باشد. که ویژگی های زیاد و مثبتی…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

بهترین کلینیک فیزیوتراپی در تهران

فیزیوتراپی نسیم سلامت یکی از بهترین و با امکانات ترین فیزیوتراپی موجود می باشد. که ویژگی های زیاد و مثبتی این کلینیک را از دیگر مراکژ متمایز کرده است که عبارت اند از:کامل بود تمام روش های درمانی در کلینیک،درمان توسط فیزیوتراپیست با سابقه انجام بشود،فیزیوتراپی با  جدیدترین تجهیزات ،فیزیوتراپی باید محیطی آرام را برای مراجعین فراهم نماید،تسکین درد به محیط آرام نیاز دارد،پاکیزگی محیط فیزیوتراپی و کلیه کارکنان فیزیوتراپی ،طراحی کلینیک فیزیوتراپی باید طراحی مناسب و آرامش دهنده ای می باشد.نسیم سلامت یکی از بهترین مرکز فیزیوتراپی در تهران می باشد این مجموعه با ارائه بهترین خدمات توانسته است اعتماد بیماران خود را بدست آورد و شما عزیزان به این مرکز مراجعه کنید.

خدمات ارائه شده دیگر توسط این مجموعه:

  • درمان مشکلات اسکلتی، عضلانی و عصبی

  • معالجه پارگی مینیسک زانو و ضایعات تاندون

  • توانبخشی بعد از تعویض مفصل ران

  • ترمیم زخم بستر، سوختگی و جراحی

  • به‌کارگیری روش‌های درمانی مکانوتراپی، لیزرتراپی، الکتروتراپی و مگنت‌تراپی

  • ارائه خدمات فیزیوتراپی در منزل برای افراد کم‌توان و سالمند

  • طرف قرارداد با بیمه تامین اجتماعی، نیروهای مسلح و سلامت

در مرکز فیزیوتراپی نسیم که توسط متخصصین با تجربه پوشش یافته شما می توانید درمانی اثر بخش و مطمئن را تجربه کنید

جهت تمایل به داشتن اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمائید:

09331115262

فیزیوتراپی و اهمیت آن

فیزیوتراپی یکی از شاخه های پزشکی و توانبخشی و روشی مفید در درمان بیماری ها و اختلالات سیستم اسکلتی و عضلانی و همچنین مشکلات ناشی از بیماری های مغز و اعصاب است.توانبخشی شامل مجموعه اقداماتی است که برای فردی که دچار محدودیت های جسمی_حرکتی و در مواردی ذهنی شده انجام می گیرد تا وی بتواند به حداکثر توانایی در حفظ استقلال در انجام فعالیت هایش برسد. هدف از درمان های فیزیوتراپی پیشگیری، توانبخشی، درمان و در نتیجه ارتقای سطح سلامت جامعه است. صلاح فعالیت های حرکتی، افزایش مهارت های حرکتی، کاهش و از بین بردن محدودیت های حرکتی، تقویت عضلات ارادی و توانمد سازی معلولان و سالمندان از مهم ترین اهداف این روش درمانی هستند.

فیزیوتراپی درمانی ایمن و غیر تهاجمی است که در آن از عوامل فیزیکی، مکانیکی و الکتریکی برای کمک به بهبود شرایط بیماران استفاده می شود. درمان دستی و تمرین درمانی نیز بخش دیگری از درمان ها را شامل می شود که نقش مهمی در افزایش سطح سلامت و آمادگی جسمانی فرد دارند.

متخصص فیزیوتراپیست با آموزش ورزش های درمانی خاص، ماساژ و ورزش در آب مشکلات حرکتی بیماران را بهبود می بخشد. دکتر فیزیوتراپیست با تنظیم ستون فقرات و سایر مفاصل بدن به اصلاح ناهنجار های ایجاد شده می پردازد.متخصص فیزیوتراپییست استخوان ها و بافت های نرم را به گونه ای ماساژ می دهد که درد را تسکین بخشیده و احتمال آسیب مجدد را به حداقل می رساند. فیزیوتراپی تنها محدود به بهبود سیستم حرکتی بدن نبوده و در بهبود مشکلات سیستم تنفسی، عصبی و قلبی و عروقی نیز مفید و موثر است.متخصص فیزیوتراپیست با به حداقل رساندن عوارض بیماری ها و عوامل محدود کننده حرکتی نقش موثری در بهبود کیفیت زندگی بیماران دارد.‌

با مدیریت آقای احمدی و خانم عبدالله پور

02144765733

02144758595

09331115262

بهترین مرکز فیزیوتراپی در تهران

مرکز فیزیوتراپی خوب در تهران

دوره های فیزیوتراپی در تهران

مجهزترین مرکز فیزیوتراپی تهران

فیزیوتراپی در منزل

قیمت فیزیوتراپی در منزل

بهترین کلینیک فیزیوتراپی در تهران

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بهترین کلینیک فیزیوتراپی در تهران | فیزیوتراپی نسیم سلامت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه