بهترین مربی تربیت سگ در گیلان

بهترین مربی تربیت سگ در گیلان مربی تربیت سگ در گیلان سگ ها حیوانات بسیار اجتماعی هستند گاهی به علت عدم درک درست انها از…
شهر
گیلان
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

بهترین مربی تربیت سگ در گیلان

مربی تربیت سگ در گیلان

سگ ها حیوانات بسیار اجتماعی هستند گاهی به علت عدم درک درست انها از رفتار ما و یا داشتن تجربه های تلخ از آزار و اذیت شدن از سوی انسان ها ، امکان دارد احساس ترس کرده و سعی در دفاع از خود یا قلمرو خود به ما حمله کنند. یکی از روش های غلبه بر ترس از سگ  این است که سعی کنیم اولین تجربه نزدیک شدن به سگ های آموزش دیده را داشته باشیم.

آموزش سگ باید به دست افراد با تجربه  و کاردیده صورت بگیرد.مربی سگ کسی است که کار تربیت و آموزش دادن به سگ ها و رفع مشکلات رفتاری آنها را بر عهده دارد.یک مربی سگ با تربیت آنها کمک می کند تا سگ از صاحبش فرمان برداری ببرد ، اصلاح مشکلات رفتاری سگ را انجام می دهد ، آموزش دادن به صاحب سگ .

اما این سوال به وجود می آید بهترین مربی برای تربیت سگ از کجا پیدا کنیم؟

آموزش دادن سگ ها  کاری زمان بر و وقت گیر است و نیاز دارد با صبر و حوصله به سگ ها آموزش داده شود.شما می توانید با یک سرچ در گوگل بهترین مربی تربیت سگ در شهر و منطقه خود را جستجو کنید و یا از کسانی که تجربه قبلی برای تربیت سگ خود را داشته است پرس و جو کنید.

ما در اینجا خانم معصومه آهن جان را معرفی می کنیم ایشان یکی از بهترین مربیان سگ در گیلان می باشد و با تجربه ای که ایشان دارند شما عزیزان می توانید با خیال آسوده به این مجموعه سگ های خود را برای تربیت بسپارید. معصومه اهن جان با سابقه ای درخشان در امر تربیت سگ و با استفاده از تکنیک های تربیتی روز دنیا  آماده حل مشکلات شما در زمینه نگهداری و تربیت سگ می باشد .

خدمات ارائه شده دیگر  :

  • برطرف کردن همه ناهنجاریهای رفتاری در انواع نژادهای سگ

  • آموزش فرامین مقدماتی وپیشرفته

  • آموزش گارد و حرکات جذاب نمایشی

  • اموزش سگ

  • تربیت سگ

  • اموزش دستشویی

  • پانسیون

برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه خدمات ارائه شده بهترین مربی تربیت سگ در گیلان با شماره زیر تماس بگیرید.

09394406969

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بهترین مربی تربیت سگ در گیلان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه