بهترین قالیشویی در هشتگرد | قالیشویی مجاز مهدی

معرفی بهترین قالیشویی در هشتگرد همانطور که میدانید فرش یکی از قدیمی ترین زیر اندازهایی می باشد که در هر خانه ایرانی به عنوان یکی…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
026-45348315
026-44223952
44261333-026
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

معرفی بهترین قالیشویی در هشتگرد

همانطور که میدانید فرش یکی از قدیمی ترین زیر اندازهایی می باشد که در هر خانه ایرانی به عنوان یکی از ضروری ترین و مهم ترین کالا به شمار می رود که در این میان شستشوی فرش از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد چرا که کیفیت شستشو برای حفاظت از بافت فرش بسیار الزامی می باشد که قالیشویی مجاز مهدی، بهترین قالیشویی در هشتگرد با ارائه بهترین و به روز ترین امکانات توانسته است در این زمینه به بهترین نحو ممکن فعالیت داشته باشد. قالیشویی مدرن به دلیل مزایایی که دارد امروزه جایگاه ویژه ای را در میان مردم جوامع مختلف داشته و در مقایسه با قالی شویی سنتی از کیفیت و کارایی بسیار مناسبی برخوردار می باشد از جمله مزیت و فواید شستن فرش در قالیشویی مجاز مهدی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • جابجایی فرش ها به وسیله نوارهای نقاله انجام می شود

  • شستشوی فرش های با دستگاه های پیشرفته اجرا می شود

  • فرایند آبکشی از طریق دستگاه و به شکل یک دست و تحت زمان بندی مشخص شده انجام می شود

  • شستشوی فرش توسط افرادی مجرب و ماهر انجام می شود

  • توان جسمی و خستگی نیروی کار بر کیفیت و نحوه شستشوی فرش موثر نمی باشد

  • دستگاه های آبگیر جدید متناسب با نوع فرش بوده و آسیبی به بافت فرش وارد نمی کند

  • شرایط جوی هیچ تاثیری در خشک شدن فرش ها ندارد

  • از بهترین مواد شوینده بهره مند می شوند.

  • مبل شویی، موکت شویی، اعلاشویی

قالیشویی مجاز مهدی

شستشوی دستی فرش آن هم در منزل مشکلات و سختی های خود را دارد. بهترین قالیشویی در هشتگرد مجموعه مجاز مهدی می باشد که می توانید با اطمینان کامل فرش های خود را به این مجموعه بسپارید.هنگامی که فرش شسته می شود. سنگین گشته و بلند کردن و جابجا کردن آن امری پر زحمت می باشد.به علاوه نباید از هزینه های این کار مانند هزینه آب و مواد شوینده چشم پوشی کرد.گاهی اوقات هزینه خرید مواد شوینده جهت شستشوی دستی فرش از هزینه قالیشویی بیشتر می گردد!قالیشویی مجاز مهدی ، قالیشویی نمونه سال94 شهرستان نظرآباد ،  اولین و تنها دارنده گواهینامه ایزو 45001 و 14001 در شهرستان ساجبلاغ و نظرآباد می باشد.

در قالیشوی مجاز مهدی  قالیشویی با تنظیم فشار آب . و استفاده از مواد شوینده مناسب با بافت و الیاف فرش بصورت حرفه ای  و تخصصی به شستشوی فرش می پردازد .شما می توانید. با صرف هزینه ای بسیار مناسب، فرش های تمیز وخشک شده خودتان را از مجموعه مجاز مهدی بهترین قالیشویی در هشتگرد تحویل بگیرید.

مصرف آب و مقرون به صرفه بودن قالیشویی از دیگر دلایلی که سبب انتخاب قالیشویی ها برای شستشوی فرش ها می شود. همانطور که در بالا اشاره شده، جلوگیری از مصرف بالای آب می باشد. صرفه جویی در انوع انرژی امری لازم و اساسی در هر کشوری می باشد. در کشور ما متاسفانه باز هم به دلیل بارش های متناوب. به دلیل عدم مدیریت لازم و صحیح همواره خطر خشکسالی و کمبود آب وجود دارد. در قالیشویی مجاز مهدی بهترین قالیشویی در هشتگرد سعی شده با استفاده از فشار آب این مشکل را تا حد امکان کاهش دهند.

جهت کسب اطلاعات: ۰۹۱۲۵۲۶۵۷۹۲

با مدیریت آقای فرخ

شعبه هشتگرد:026-44224552

026-44223952

شعبه نظرآباد:02645348309

026-45348315

026-45365177

شعبه شهر جدید:  44261333-026

آدرس دفتر هشتگرد:بلوار مدرس بین یاس 7و9

آدرس کارخانه :نظر اباد – میدان ورزش- خیابان بعثت – بعد از مسجد امام علی – روبروی ارغوان 8 – قالیشویی مهدی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بهترین قالیشویی در هشتگرد | قالیشویی مجاز مهدی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه