بهترین سالن زیبایی در شهرک غرب تهران | مرکز آرایشی فوق تخصصی رزگل

بهترین سالن زیبایی در شهرک غرب تهران اگر بخواهید که یک آرایشگر خوب باشید در وحله اول باید به این کار علاقه داشته باشید. چرا…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

بهترین سالن زیبایی در شهرک غرب تهران

اگر بخواهید که یک آرایشگر خوب باشید در وحله اول باید به این کار علاقه داشته باشید. چرا که اگر در انجام هر کاری ذوق و علاقه داشته باشید در آن کار پیروز خواهید بود. در ایران و در کل کشور های دیگر کار آرایش گری به یک تخصص و کار مهم تبدیل شده است و بسیار پر در آمد محسوب می شود هر آرایشگر وظایف بسیاری دارد که اگر آن ها را به خوبی انجام بدهد در کنار علم و آموزشی که دیده است صد در صد بسیار پر سود است. ما به شما عزیزان یک سالن آرایشگری معرفی می کنیم که کادر مجرب و بسیار ماهر دارد و در انواع کار ها و حرفه ها تخصص دارند. از وظایف مهم کارکنان این مرکز تخصص می توان به خوش آمد گویی به مشتریان، شستن موی مشتریان، انوع کوتاهی بلند، کوتاه، فارا، چتری و غیره، اطمینان از تمیز و مرتب بودن وسایل آرایشی از جمله حوله، نوبت دادن به مشتریان و قانون مند بودن، مشاوره رایگان و کمک کردن به راحت انتخاب کردن مشتری، رنگ کردن، صاف کردن و مدل داده به انواع موی زنانه، کاشت مو ، اکستیشن مژه، کاشت ناخن، انواع سایه هاشور میکرو بیلدینگ ابرو، قرینه سازی حرفه ای ابرو، انواع آرایش های صورت از معمولی، ساده و غلیظ، پاکسازی صورت و گذاشتن انواع ماسک کننده تقویتی صورت بنا به در خواست مشتری، آرایش فوق تخصصی عروس در اتاق عروس، گریم عروس، و غیره و در نهایت آراسته بودن آن ها از مزیت ها وکارهای بی شماری است که این مرکز فوق تخصصی با مدیریت خانم رحمتی_فرهمند انجام پذیر است.

بهترین مرکز آرایشی فوق تخصصی رزگل

سالن زیبایی رزگل

انجام کلیه خدمات آرایش و پیرایش در محیطی آرام و رعایت کامل پر تکلهای بهداشتی

هیر کات ورنگ و لایتهای تخصصی به روز با تکنیکهای منحصر به فرد و برندهای مطرح بین المللی

اکستنشن مژه به سبکهای مختلف کلاسیک والیوم روسی هیدن و غیره

اکستنشن مو بسیار تخصصی وحرفه ای با ظریفترین نصب

و موهای صددرصد طبیعی

اکستنشنهای متحرک کلببپسی با نصب راحت برای بلند کردن و پرپشت کردن مو ، دم اسبی

هاشور ابرو خطچشم و خطلب به روشهای میکروپیگمنتنشن و بلیدینگ فیبرز و شیدینگ

کاشت ترمیم و طراحی ناخن در محیطی وسیع (نیل بار)

خدمات عروس گریم و میکاپهای تخصصی توسط میکاپ آرتیست صدا وسیما

خدمات پوست آبرسانی هیدرودرمی پاکسازی ماساژصورت

پارافینتراپی دست پا و قسمتهای خشک و ترک خورده پوست

سولاریوم ایستاده بانوان با لامپهای آلمانی رنگدهی عالی و انواع لوشنها با رنگدهی بسیار بالا

بهترین سالن زیبایی

 از آن جایی که کار آرایش گری و آرایش کردن برای خانم ها بسیار مهم شده است دائما به دنبال آرایش گاهی می گردند که به خوبی سرویس دهد و مقرون به صرفه باشد ما در سالن آرایش رز گل فوق تخصصی ترین متد ها را برای شما عزیزان انجام می دهیم دیگر نگران پوست خود نباشید و با خیال راحت مو، پوست، ناخن، مژه و….خود را به ما بسپارید. شبک ترین آرایش های عربی، خلیجی، ایرانی و ساده را با ما تجربه کنید انواع؛ خدمات ناخن ، پودر، ژلیش، کاور، لاک، مانیکور و پدیکور ناخن توسط بهترین استاد ها، خدمات رنگ مو، مش مو، هایلایت،  آمبره، بالیاژ، اکستیشن مو و فرمژه، لیفت و لمینت مژه. حتی اگر موی شما خشک شده و موخوره دارد نگران نباشید ما در مرکز فوق تخصصی رز گل بهترین مواد جهت کراتینه و احیای موی مرده شما کاملا طبیعی و بدون کمترین فرمالین خارجی و صد در صد تضمینی را در اختیار تان قرار می دهد. آرایش ماندگار هاشور و انواع خدمات مربوط به ابرو را راحت می توانید در رز گل با مدیریت رحمتی_فرهمند ببینید. بعضی از بانوان عزیز به دنبال یک دستگاه سولاریوم قوی و بدون ضرر می گردند به رز گل امده و برترین دستگاه سولاریوم  ایستاده با لامپ های آلمانی بی ضرر و رنگ دهی سریع را به شما عزیزان ارائه می دهد. با ما در رز گل همیشه بروز باشید.

آدرس؛ تهران،شهرک غرب ،بلوار خوردین ،توحید دوم

09125029093

02122112485

09398278183

بهترین سالن زیبایی در شهرک غرب تهران

مرکز آرایشی فوق تخصصی رزگل

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بهترین سالن زیبایی در شهرک غرب تهران | مرکز آرایشی فوق تخصصی رزگل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه