فاطمه احسان پور بهترین روانشناس در نیاوران

دکتر فاطمه احسان پور بهترین روانشناس در نیاوران تهران بسیاری از افراد احساس می‌کنند در صورت مراجعه به روانشناس برچسب اختلال و مشکلات روانی به…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
09128095340
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

دکتر فاطمه احسان پور بهترین روانشناس در نیاوران تهران

بسیاری از افراد احساس می‌کنند در صورت مراجعه به روانشناس برچسب اختلال و مشکلات روانی به آن ‌ها زده خواهد شد و در مقابل این موضوع جبهه گیری می‌کنند. اما در واقع انسان در طول عمر خود و در جنبه‌ های مختلف زندگی اعم از ازدواج، خانواده، مسائل مربوط به کودکان و تحصیلات فرزندان و… لازم است تا از دیدگاه و نظرات روانشناس بهره بگیرد چراکه گاهی افراد به بن بست در ذهن خود رسیده و قادر به تصمیم گیری نخواهند بود و در این صورت روانشناس به آن ‌ها کمک خواهد کرد تا بهترین تصمیم ممکن را بگیرند. همچنین در راستای پیشگیری از بروز مشکلات و کسب اطلاعات کافی در زمینه‌ های مختلف می‌توان به دکتر روانشناس مراجعه کرد. در ادامه به شما عزیزان بهترین روانشناس در نیاوران را معرفی خواهیم کرد.  در واقع می‌توان گفت که به طور کلی مهارت و تجربه فرد روانشناس از اهمیت بالایی برخوردار است. در نتیجه در هنگام انتخاب روانشناس خود باید دقت کافی را به کار بگیرید تا بعد از گذراندن روند درمان بهترین نتیجه برای شما حاصل شود. دکتر فاطمه احسان پور، به دلیل سابقه ای درخشان در این حیطه و تجربه ی کافی، بهترین روانشناس در نیاوران هستند که می‌توانید به کلینیک ایشان مراجعه کنید.

ایشان با سال ها تجربه در این حیطه می توانند به خوبی شما را در این مسیر همراهی کرده و برای داشتن زندگی ای بهتر و با نشاط تر کمک کنند. در نتیجه شما می توانید با اطمینان کامل به کلینیک ایشان مراجعه کنید و بهترین نتیجه را از طول درمان خود بگیرید.

بهترین روانشناس در تهران و نیاوران

یک روانشناس خوب دارای یک سری مهارت ها و ویژگی ها می‌ باشد. مهارت های خانم فاطمه حسن پور سبب محبوبیت و موفقیت ایشان شده است.  خانم فاطمه حسن پور به عنوان بهترین روانشناس در نیاوران شنونده ی خوبی هستند.یک روانشناس باید شنونده ی خوبی باشد. روان شناس بیش تر از آن که سخن بگوید می شنود. برای اینکه بتوانید به درمانجو یا همان مراجع خود کمک کنید اول باید به مشکلات وی پی ببرید بهترین راه شناسایی و اگاهی هم گوش دادن است.

  • داشتن مهارتهای ارتباطی قدرتمند

گاهی ضروری است روان شناس، مداخلاتی در جهت برقرار شدن رابطه درست بین افراد خانواده، انجام دهد. در این مورد روان شناس خود باید مهارت در برقرای رابطه مؤثر را داشته باشد.

  • روان شناس خوب مهارت های بین فردی خوبی دارد

نخستین و واضح و روشن ترین مهارتی که هر روانشناسی باید داشته باشد این است که بتواند با سایرین به خوبی رابطه برقرار کند. وی به احساسات و افکار سایرین توجه میکند و با مراجع خود گرم و دوستانه برخورد میکند و در جلسه درمان بر مراجع تمرکز می کند نه خود.

  • روان شناس باید شکیبا و بردبار باشد

یک روانشناس خوب باید بگذارد درمانجو هر چقدر که می خواهد سخن بگوید روانشناس باید به یاد بیاورد که  باید شنونده ی خوبی باشد برای درک مشکل مراجع و تشخیص اختلال نباید شتاب کند تعجیل کردن و کم حوصلگی را کنار بگذارد. تشخیص شتاب زده امکان دارد خطا باشد. همان گونه که می‌دانید بعضی از اختلالات روان شناختی نشانه های نزدیک به هم دارند پس شکیبایی رمز پیروزی است.

دکتر فاطمه حسن پور به عنوان بهترین روانشناس در نیاوران با مهارت بالا شما عزیزان را برای داشتن آرامش روان و همچنین زندگی ای سرشار از حس خوب همراهی می‌کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید:

09128095340

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فاطمه احسان پور بهترین روانشناس در نیاوران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه