بهترین دکتر روانشناس در شیراز

بهترین دکتر روانشناس در شیراز چرا به دکتر روانشناس نیاز داریم؟ بسیاری از افراد احساس می‌کنند در صورت مراجعه به روانشناس برچسب اختلال و مشکلات…
شهر
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

بهترین دکتر روانشناس در شیراز

چرا به دکتر روانشناس نیاز داریم؟

بسیاری از افراد احساس می‌کنند در صورت مراجعه به روانشناس برچسب اختلال و مشکلات روانی به آن‌ها زده خواهد شد و در مقابل این موضوع جبهه گیری می‌کنند. اما در واقع انسان در طول عمر خود و در جنبه‌های مختلف زندگی اعم از ازدواج، خانواده، مسائل مربوط به کودکان و تحصیلات فرزندان و… لازم است تا از دیدگاه و نظرات روانشناس بهره بگیرد چراکه گاهی افراد به بن بست در ذهن خود رسیده و قادر به تصمیم گیری نخواهند بود و در این صورت روانشناس به آن‌ها کمک خواهد کرد تا بهترین تصمیم ممکن را بگیرند. همچنین در راستای پیشگیری از بروز مشکلات و کسب اطلاعات کافی در زمینه‌های مختلف می‌توان به دکتر روانشناس مراجعه کرد. اگر ساکن شیراز هستید و به دنبال بهترین دکتر روانشناس در شیراز می گردید ، در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

جواب این سوال آنقدر پیچیده نیست اما اگر بخواهیم به طور خلاصه بگوییم، به دلیل مشکلات ناشی از تربیت‌های نادرست، مشکلات اقتصادی، ناآگاهی از روابط صحیح، نیازهای سرکوب شده و … روان انسان‌ها تحت فشار شدیدی قرار می‌گیرد. این‌ها همه در صورتی است که وراثت و ژنتیک نادیده گرفته شود. انسان یک بار زندگی می‌کند و قطعا می‌خواهد از این شانس، به بهترین شکل استفاده کند اما آیا با حال بد، با استرس و اختلالات روانی می‌توان به خوبی زندگی کرد؟؟ قطعا خیر

دکتر زهرا مرحمتی  بهترین روانشناس در شیراز می باشند. ایشان با سالها تجربه در این حیطه می توانند به خوبی شما را در این مسیر و برای داشتن زندگی ای بهتر و با نشاط تر کمک کنند. در نتیجه شما می توانید با اطمینان کامل به کلینیک ایشان مراجعه کرده و بهترین نتیجه را از طول درمان خود بگیرید.

چرا دکتر زهرا مرحمتی بهترین دکتر روانشناس در شیراز محسوب می شوند؟

_شنونده ی خوبی هستند:

یک روانشناس باید شنونده ی خوبی باشد. روان شناس بیش تر از آن که سخن بگوید می شنود. برای اینکه بتوانید به درمانجو یا همان مراجع خود کمک کنید اول باید به مشکلات وی پی ببرید بهترین راه شناسایی و اگاهی هم گوش دادن است. پس در برخورد با درمانجو باید سرتاپا گوش باشید. روان شناس باید یک شنونده ی فعال باشد و گفته های درمانجو را به خوبی بررسی و تحلیل کند.

_داشتن مهارتهای ارتباطی قدرتمند

گاهی ضروری است روان شناس، مداخلاتی در جهت برقرار شدن رابطه درست بین افراد خانواده، انجام دهد. در این مورد روان شناس خود باید مهارت در برقرای رابطه مؤثر را داشته باشد.

_روان شناس خوب مهارت های بین فردی خوبی دارد

نخستین و واضح و روشن ترین مهارتی که هر روانشناسی باید داشته باشد این است که بتواند با سایرین به خوبی رابطه برقرار کند. وی به احساسات و افکار سایرین توجه میکند و با مراجع خود گرم و دوستانه برخورد میکند و در جلسه درمان بر مراجع تمرکز می کند نه خود.

_روان شناس باید شکیبا و بردبار باشد

یک روانشناس خوب باید بگذارد درمانجو هر چقدر که می خواهد سخن بگوید روانشناس باید به یاد بیاورد که  باید شنونده ی خوبی باشد برای درک مشکل مراجع و تشخیص اختلال نباید شتاب کند تعجیل کردن و کم حوصلگی را کنار بگذارد. تشخیص شتاب زده امکان دارد خطا باشد. همان گونه که میدانید بعضی از اختلالات روان شناختی نشانه های نزدیک به هم دارند پس شکیبایی رمز پیروزی است.

تمام این ها به علاوه تجربه ی درخشان دکتر زهرا مرحمتی موجب شده است تا ایشان بهترین دکتر روانشناس در شیراز باشند. اگر به هر دلیلی ترجیح می دهید به روانشناس مراجعه کنید قطعا دکتر مرحمتی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر:

07136267688

09177210373

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بهترین دکتر روانشناس در شیراز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه