بهترین دفتر وکالت در گیلان | ایرج ناجی وکیل پایه یک دادگستری

به چه جایی دفتر وکالت گفته می شود؟ دفتر وکالت محلی است که توسط وکیل دادگستری تاسیس و اداره می‌شود. وکیل دادگستری فردی است که…
شهر
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

به چه جایی دفتر وکالت گفته می شود؟

دفتر وکالت محلی است که توسط وکیل دادگستری تاسیس و اداره می‌شود. وکیل دادگستری فردی است که پروانه وکالت داشته و در یکی از کانون‌های وکلای دادگستری. وکیل از طرف موکل خود وظیفه انجام کارهایی را بر عهده می گیرد که خود شخص حقیقی یا حقوقی قادر به انجام آن می باشد. برای اینکه انجام معاملات یا امور اداری توسط وکیل قابل انجام باشد،نیاز به این است تا به کارت با یک سند عادی یا غیررسمی و یا یک سند رسمی.هر فرد می‌تواند از بین وکلای دادگستری فردی را که مورد اعتماد و مدنظرش است انتخاب کرده و با تنظیم وکالتنامه وی را به عنوان وکیل خود انتخاب نماید.

هدف از نهاد دفتر وکالت بدون تردید کمک به اجرای صحیح عدالت. مقصود از عدالت هم به نوبه خود پاسخگویی به یک نیاز فطری و اجتماعی انسان ها در جهت تامین منفعت عامه است. تامین مصلحت هم بنا به طبع جامع آن به صورت فردی و انتزاعی میسر نیست.از این رو نقش دفتر وکالت را در این میان باید در یک نگاه جمعی به عملکرد دستگاه قضایی در پرتو واقعیات حاکم بر تشخیص حق و باطل نگریست.  تبحر لازم برای اداره دعوا را داشته باشد.مهمترین وضعیت ترین هدف از ایجاد یک دفتر حقوقی یا دفتر وکالت قطعاً کمک به اجرای صحیح عدالت است. برای زمان هایی که شما دچار مشکلاتی می شوید که حتماً برای حل آن مشکلات به یک وکیل خبره نیازمند هستید،قطعاً شناخت یک وکیل خوب و کاردرست می‌تواند به خوبی مشکلات شما را حل کند.  در در چنین زمان‌هایی داشتن یک وکیل پیگیر و متعهد به کار آشنایی کامل به تمامی قوانین را داشته باشد قطعاً به کمک شما خواهد آمد.

 

خصوصیات وکیل دادگستری خوب چیست؟

انتخاب وکیل خوب از مهمترین دغدغه‌های افراد در مواجهه با یک مشکل حقوقی می باشد.از آن جایی که این روزها با توجه به شرایط اقتصادی و فرهنگی عموماً تمامی افراد به نوعی درگیر پرونده های غذایی می‌باشند بدیهی است که همگان نمی توانند بر قوانین ماهوی و شکلی تسلط یابند.حال در این راستا از آنجایی که نظیر تمامی اصناف تعداد وکلا نیز در جامعه بسیار بسیار زیاد،لذا هنگام درخواست از افراد برای معرفی وکیل خوب باید بدانیم که انتخاب یک وکیل مجرب اصول وجود دارد که آگاهی از آنها ما را در انتخاب وکیل خوب یاری می نماید تا منجر به یک انتخاب غلط و تبعات سنگین آن در پرونده حقوقی نشود.

از خصوصیات وکیل خوب و از جمله وظایف او این است که پیش از جلسه رسیدگی و قبل از دفاع از موکل خود با مطالعه پرونده و گفت‌وگو با متهم پرونده ضمن اطلاع کامل از موضوع اتهامات و نیز آشنایی کامل با متهم با توفیق در صحت و سقم اظهارات موکل بتواند به نحو شایسته‌ای از موکل خویش دفاع کند.با اینکه وکالت تعهد به وسیله است یعنی وکیل موظف از تمام تلاش خود را برای دفاع مناسب از موکل خود به کار ببندد و قانون مسئولیتی در رسیدن به نتیجه ندارد و تضمینی جهت دستیابی به نتیجه نمی‌دهد اما از خصوصیات وکیل خوب این است که در مقابل موکل خود پاسخگو باشد و احساس مسئولیت داشته باشد و مهمترین خصوصیات شخصیتی او در واقع همین است.

۶ ویژگی انتخاب وکیل خوب و مناسب با امور حقوقی ما:

می‌توان گفت از ویژگی‌های شخصیتی یک وکیل امانت داری بسیار بسیار مهم و قابل اهمیت است چرا که در واقع وکیل محرم اسرار موکل خود می‌باشد یک وکیل مانند یک پزشک ممکن است به سبب ماهیت شغلی خود با واقعیت‌ها و اصرار زیادی از سوی موکلین خود روبه‌رو شود که اخلاق حرفه‌ای ایجاب می نماید که این اسرار را به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی فاش نکند. علاوه بر این وکیل خوب این تعهد اخلاقی حرفه ای را بر عهده دارد که از گفتن مطالب غیر ممکن اجتناب نماید اصولاًدادن وعده‌های دروغین به موکلین و بی‌جهت امیدوار نمودن آنها خارج از اخلاق حرفه‌ای می باشد. از دیگر وظایف وکیل در قبال موکل آن است که موکل را از انتخاب بیراه بازدارد نه آن که به طمع حق موکل را وارد پروژه‌های رسیدگی غیر ضروری نماید. به عبارت دیگر مهمترین ویژگی یک وکیل صداقت و راستگویی او در برخورد با موضوعاتی است که موکل به آن‌ها دچار شده است.

در راستای این مطالب باید بگوییم که بهترین دفتر وکالت در گیلان متعلق به ایرج ناجی می باشد. اگر شما کسی هستید که نیازمند به یک وکیل خبره و کار درست می باشید، این دفتر وکالت در کنار شماست. اگر به دنبال یک وکیل خوب و آشنا به قوانین هستید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۲۷۳۷۲۹۳۴_ایرج ناجی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بهترین دفتر وکالت در گیلان | ایرج ناجی وکیل پایه یک دادگستری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه