بهترین جراح بواسیر در تهران | متخصص بیماری های نشیمنگاه | جراح پستان و زیبایی | پروانه منصوری

بهترین جراح بواسیر در تهران خیلی از افراد از این که مشکلی به اسم بواسیر دارند شرمنده و خجالت زده هستند اما حرف ما این…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

بهترین جراح بواسیر در تهران

خیلی از افراد از این که مشکلی به اسم بواسیر دارند شرمنده و خجالت زده هستند اما حرف ما این جاست که هر دردی درمانی دارد و هیچ بیماری خجالت آور نیست پس به موقع به دکتر مراجعه کرده و درد خود را درمان کنید. در اصل بواسیر به رگ هایی بر آمده دور مقعد یا در انتهای روده می گویند که بر اثر فشار زیاد در حین اجابت مزاج به وجود می آید که یا در زیر پوست یا در روده به وجود می آید که سبب به وجود آمدن مشکلات جدی می شود. این درد اکثر رایج بوده و تا سن ۵۰ سالگی با علائمی مثل درد، خون ریزی، و یا خارش خودش را نمایان می کند پس لطفا اگر با این علائم رو به رو شدید حتما به پزشک مراجعه کنید. گاهی ممکن است این علائم به گونه ی دیگری خودش را نشان می دهد مثلا در هنگام دفع مدفوع خونی می بینید اما دردی احساس نمی کنید و زمانی که با دستمال کاغذی به خشک کردن خود می پردازید چند لکه خون را مشاهده می کنید. گاهی ممکن است توده ها یا بر آمدگی های دردناک و حساس را در اطراف مقعد تان حس کنید، خرش و سوزش در ناحیه ی مقعد، درد و ناراحتی و تورم اطراف مقعد ممکن است خودش را نشان دهد. بیماری بواسیر که نام دیگری هم دارد که هموروئید می گویند به چند دسته تقسیم می شود، هموروئید داخلی، هموروئید خارجی و هموروئید ترومبوزه تقسیم می شوند که علائم و در مان هر کدام با هم فرق می کند.

برترین جراح بواسیر و بیماری های نشیمنگاه دکتر پروانه منصوری

همانطور که گفتیم مشکل بواسیر با آن که یک بیماری محسوب می شود اما درمان دارد و از علت های به وجود آمدن بواسیر می توان به  فشار آوردن زیاد هنگام اجابت مزاج و یبوست و اسهال شدید، چاقی زیاد، بارداری، آمیزش مقعدی و رژیم غذایی عاری از فیبر اشاره کرد. بواسیر با هموروئید در سنین بالا بیشتر خودش را نشان می دهد چرا که بافت نگهدارنده ی رگ ها در روده و مقعد ضعیف شده و راحت تر کشیده و آسیب پذیر می شوند. هرچند که مشاهده خون در هنگام اجابت مزاج می تواند نشان دهنده ی سرطان روده یا مقعد باشد اما می تواند از معمولی ترین نشانه های بواسیر باشد. اگر اجابت از حالت عادی خود خارج شد و مدفوع خونی و تیره رنگ به همراه لخته های خون مشاهده کردید حتما به پزشک مراجعه کنید. اما کدام پزشک در این زمینه فعالیت ها و عمل های زیادی انجام داده است حتما قبل از مراجعه به پزشک رزومه او و عمل های موفقش و سابقه ی کاریش را بررسی کنید. دکتر پروانه منصوری یک دکتر مجرب در زمینه ی بیماری های مقعدی، بیماری های پستان، و جراحی و زیبایی پستان هستند ایشان ۱۷ سال سابقه ی کار درخشان دارند و در زمینه های مختلفی مشغول به کار هستند جراحی های زیبایی صورت، تنه، اندام، سینه و ترمیمی و لیزر های مقعدی می پردازند. بیماری بواسیر و عمل آن از ان دسته عمل های ساده نیست و نیاز به تخصص و سابقه ی کاری اساسی دارد بهترین دکتر پیش نهادی ما به شما خانم دکتر پروانه منصوری هستند.

جراح عمومی ،  متخصص پستان و زیبایی

دکتر پروانه منصوری ، علاوه بر تخصص در زمینه بواسیر و بیماری های نشیمنگاه ، متخصص جراح عمومی ، پستان و زیبایی نیز میباشد. شما عزیزان میتوانید در خصوص بیماری های پستان ، جراحی های زیبایی به خانم دکتر پروانه منصوری مراجعه فرمایید.

جهت تعیین نوبت و مشاوره رایگان با ما در تماس باشید:

۰۹۱۹۵۵۰۵۹۰۰- 02144295929-09122635348

آدرس :سعادت اباد ،میدان کاج، ابتدای سرو شرقی، پلاک ۷۸، ساختمان سعادت طبقه ی چهارم، واحد ۳۰ شرقی

بهترین جراح بواسیر در تهران

برترین جراح بواسیر دکتر پروانه منصوری

متخصص عمومی

جراح عمومی

بهترین دکتر متخصص پستان

جراح زیبایی

بهترین جراح زیبایی در تهران

بهترین جراح پستان در تهران

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بهترین جراح بواسیر در تهران | متخصص بیماری های نشیمنگاه | جراح پستان و زیبایی | پروانه منصوری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه