بهترین تولید کننده و نصب درب اتوماتیک | گروه تولیدی درب اتوماتیک هومر

بهترین تولید کننده و نصب درب اتوماتیک استفاده از درب اتوماتیک امروزه رواج فراوانی یافته است. گستردگی این مسئله به اندازه‌ای‌ست که در انواع ساختمان‌ها…
شهر
رشت
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

بهترین تولید کننده و نصب درب اتوماتیک

استفاده از درب اتوماتیک امروزه رواج فراوانی یافته است. گستردگی این مسئله به اندازه‌ای‌ست که در انواع ساختمان‌ها و مکان‌های عمومی این درب‌ها دیده می‌شوند. درب‌های اتوماتیک به شکل‌های مختلفی تولید شده و کاربردهای متنوعی دارند.درب‌های اتوماتیک مزایای متعددی دارند. از جمله این موارد می‌توان به زیبایی، ظاهر مدرن، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و … اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم کاربرد درب‌های اتوماتیک را بررسی کنیم.

درب اتوماتیک چیست و چه ویژگی‌ هایی دارد؟

این درب همان‌طور که از نامش پیداست، نوعی درب است که به صورت خودکار و با استفاده از نیروی الکتریسیته باز و بسته می‌شود. به همین دلیل این درب در اصطلاح با عنوان «درب برقی» نیز شناخته می‌شود. از طرفی با توجه به نوع درب سیستم هوشمندسازی خاصی بر روی آن پیاده شده است. اغلب این درب‌ها به کمک سنسور چشمی که در بالای آن‌ها تعبیه شده است نزدیک شدن فرد را تشخیص داده و باز می‌شوند. حساسیت این سنسور‌ها قابل تنظیم است و میزان نزدیک شدن افراد برای باز شدن درب را می‌توان تعیین کرد. همچنین درب‌های اتوماتیک با سرعت‌های مختلفی باز و بسته می‌شوند. این پارامتر با توجه به محل نصب درب و کارکرد آن متفاوت است. برخی از درب‌های اتوماتیک مجهز به سیستم قطع کن می‌باشند و در صورتی که مانعی در مقابل آن‌ها قرار داشته باشد متوقف شده و دوباره باز می‌شوند.

سیستم درب بازکن اتوماتیک برای افزایش رفاه و همراه با اهدافی مثل کنترل دمای هوای درون و بیرون از ساختمان و تردد افراد و مسائل حفاظتی و امنیت ساختمان در مکانهای مختلف بر روی انواع مختلف درب ها مانند درب حیاط  و درب گاراژ و درب ورودی ساختمان و درب اتاق هایی که در داخل ساختمان هستند  نصب شده و مورد استفاده قرار میگیرد . درب شیشه ای اتوماتیک گرد یا منحنی یکی از انواع درب اتوماتیک است .  از ویژگی های این درب های اتوماتیک  طراحی منحصر به فرد آنهاست که با نوآوری در تکنولوژی همراه هستند و از نظر اقتصادی به صرفه بوده و دارای سیستم متحرک هوشمند هستند .

درب اتوماتیک کاربرد های مختلفی دارد :

  • در مکان های خاصی مثل آزمایشگاه ، مکان های نظامی یا محل هایی که در آنها امنیت ، مهم تر از باقی موارد باشد .

  • در جاهایی که نیاز به کمتر استفاده شدن انرژی در نظر است . مانند درب هتل ، درب فروشگاه و درب بیمارستان .

  • در فضا های رفاهی مثل منازل .

  • در مکان هایی که نکات بهداشتی اهمیت دارد ، مانند آزمایشگاه و اتاق عمل .

  • در مکان های صنعتی ، برای افزایش بازخورد کارکرد نیروهای انسانی .

هاشمی یکی از تولید کنندگان معتبر و با کیفیت درب های کشویی می باشد. که نمایندگی درب های  اتوماتیک هومر در رشت را برعهده دارد. درب های اتوماتیک هومر دوامی بالا و ظاهری زیبا دارند در نتیجه برای شما عزیزان بهترین انتخاب خواهند بود. درب های تولیدی متناسب با نیاز شما کی باشد. این درب ها با بهترین و بالا ترین کیفیت تولید شده و در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

جهت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09113341017 هاشمی

۰۹۱۲۵۸۳۵۶۱۱ صالحی

۰۹۱۱۱۳۸۳۸۶۴ صادقی

بهترین تولید کننده و نصب درب اتوماتیک

درب اتوماتیک برقی

انواع درب های اتوماتیک

انواع درب های اتوماتیک پارکینگ

درب چشمی اتوماتیک

بهترین برند های درب اتوماتیک

بهترین تولید کننده درب اتوماتیک در رشت

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بهترین تولید کننده و نصب درب اتوماتیک | گروه تولیدی درب اتوماتیک هومر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه