بهترین تولید کننده سمباده نواری در سنندج

بهترین تولید کننده سمباده نواری در سنندج اولین مرحله در جلا زدن و پرداخت چوب، سنباده زدن است. اگر تا به حال با چوب کار…
شهر
سنندج
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

بهترین تولید کننده سمباده نواری در سنندج

اولین مرحله در جلا زدن و پرداخت چوب، سنباده زدن است. اگر تا به حال با چوب کار کرده باشید، حتما با فرآیند سنباده زدن چوب بعد از برش، قبل از رنگ‌آمیزی و بین لایه‌های رنگ آشنا هستید. شاید همه خیال کنند که سنباده زدن کار ساده‌ای باشد و انتخاب و خرید آن را هرکسی می‌تواند انجام دهد اما کافی است سری به ابزارفروشی بزنید تا انواع و اقسام مختلف سنباده با درجات بسیار متنوع آن حسابی گیج‌تان کند. استفاده از سنباده نامناسب آسیب‌های جبران‌ناپذیری را به چوب وارد می‌کند.سنباده از تکه‌ای کاغذ یا پارچه‌ی مخصوص تشکیل شده که روی آن دانه‌های ساینده (به طور معمول از مواد سختی مثل ذرات سیلیسیوم، اکسید آلومینیوم، سنگ چخماق و … استفاده می‌شود) با چسب‌های مخصوص چسبانده شده است. به طور معمول روی کاغذهای سنباده عددی درج شده که میزان سختی آن را مشخص می‌کند. عدد درج شده روی سنباده نشان‌دهنده‌ی تعداد ذرات ساینده در واحد سطح است. هر چه تعداد ذرات در واحد سطح بیشتر باشد اندازه‌ی آن‌ها نیز ریزتر خواهد بود. بنابراین سنباده‌هایی با اعداد بالاتر نرم‌تر هستند و برای ایجاد اصطکاک و ساییدگی بیشتر می‌بایست از سنباده‌هایی با اعداد کوچکتر استفاده نمایید. نخستین مرحله در پرداخت چوب، پیش از رنگ‌کاری و اتمام کار، سنباده‌کاری است. البته در موارد معدودی ممکن است قطعه‌ی کار پیش از برش‌کاری نیز به سنباده‌کاری نیاز داشته باشد. به طور کلی عمل سنباده زدن برای صاف کردن (پرداخت) سطوح مواد اولیه یا کار ساخته شده و همچنین برای برطرف کردن قشر رنگ و لاک از روی صفحات به کار می‌رود. یکی دیگر از اهداف سنباده‌کاری هم از بین بردن مواد اضافی مربوط به بتونه‌کاری از روی سطوحی است که روی آن‌ها قبلاً بتونه شده است. به عبارت دیگر، پس از آن که حفره‌ها و سوراخ‌های موجود در سطح چوب یا در دیوار و سقف با استفاده از بتونه پوشانده شد، از سنباده برای یک‌دست کردن سطح مورد نظر استفاده می‌گردد. گرچه ممکن است در ابتدا فرآیند سنباده کاری ساده و بدون نیاز به مهارت خاصی به نظر آید اما باید دانست که این فرآیند در اتمام کار بسیار مؤثر بوده و کیفیت کار پایانی را به میزان قابل توجهی تحت تأثیر قرار می‌دهد. همچنین طیف گستره‌ای از ورق‌های سنباده با شماره‌های متفاوت (که هر کدام نشان‌دهنده‌ی میزان سختی ورق سنباده هستند) نشان می‌دهد که انتخاب سنباده‌ی مناسب برای کار نیز خود از اهمیت خاصی برخوردار است. به اعتقاد برخی از افراد حتی سنباده‌کاری اصولی از رنگ‌کاری نیز مهم‌تر است و تا زمانی که زیر کار به درستی تسطیح نشده و برای رنگ‌کاری آماده نگردد، رنگ‌کاری با بالاترین کیفیت نیز ارزش کار را به خوبی نشان نخواهد داد.

دما و رطوبت دو عامل مهم و تاثیرگذار در کارکرد و عمر سمباده هستند.نگهداری نادرست سمباده میتواند طول عمر سمباده را تا ۷۰% کاهش دهد. پارچه پشت سنباده و نوع رزین آن نسبت به تغییرات آب و هوایی محیط نگهداری سنباده حساس بوده و امکان دارد که نسبت به میزان رطوبت موجود در هوا خشک و شکننده و یا نم دار شوند.نوسانات شرایط محیطی میتواند آسیب جدی به رزین سنباده وارد آورد. رطوبت شدید ممکن است ساختار بعضی از انواع چسب ها را خمیری شکل کرده و باعث شود سنباده در حین کار بر روی قطعه کار سریع پر شود و یا دانه های سنباده ریزش پیدا کنند.اهمیت طریقه نگهداری از سمباده ها و بخصوص سنباده های نواری عریض در صنایع چوب و تولید ام دی اف و نئوپان دو چندان است.

به همین علت اگر در مشاغلی مشغول به کار هستید که نیاز به سمباده در آن قطعی می باشد. بهتر است از یک تولید کننده و فروشگاه معتبر سمباده مورد نیاز خود را تهیه و استفاده کنید. چرا که شما با خرید یک دستگاه با کیفیت می توانید از هزینه های اضافی و خرید دوباره ی چنین دستگاهی جلوگیری کرده و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.‌

جناب اقای جعفری در سنندج یکی از بهتربن تولید کنندگان دستگاه های سمباده ی نواری می باشند . دستگاه های این مجموعه با استفاده از به روز ترین متریال های موجود و مهندسی دقیق و با دقت بسیار بسیار ساخته می شود. پس شما می توانید به راحتی به کیفیت دستگاه های تولیدی این مجموعه اعتماد کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید با شماره ی زیر تماس حاصل فرمائید:

09181700481

 با میدریت آقای جعفری

بهترین تولید کننده سمباده نواری در سنندج

دستگاه سنباده نواری کوچک

ساخت دستگاه سنباده نواری

خرید سنباده نواری

قیمت سنباده نواری کوچک

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بهترین تولید کننده سمباده نواری در سنندج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه