بهترین تولیدکننده انواع فلزات ساختمانی

بهترین تولیدکننده انواع فلزات ساختمانی آهن و آلیاژها جزء پر کاربردترین و رایج‌ترین فلزات هستند که دارای سطوحی صاف و نقره‌ای براق به رنگ خاکستری…
شهر
تهران
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

بهترین تولیدکننده انواع فلزات ساختمانی

آهن و آلیاژها جزء پر کاربردترین و رایج‌ترین فلزات هستند که دارای سطوحی صاف و نقره‌ای براق به رنگ خاکستری است و در مجاورت با هوا و ترکیب با اکسیژن به رنگ قرمز یا قهوه‌ای تغییر رنگ همان‌طور که می‌دانید، مصالح فلزی در ساختمان‌ها به دو دسته خام و پیش ساخته تقسیم‌بندی می‌شوند. مصالح فلزی خام شامل انواع تیر آهن، انواع ورق‌های آهن، میلگرد آج‌دار و بدون آج، انواع پروفیل‌ها و قوطی، لوله‌های آهن، نبشی‌ها، ناودانی و …. می‌شوند. در حالی که مصالح فلزی پیش ساخته همان‌طور که از نام آن‌ها مشخص است کمی متفاوت هستند و شامل ساندویچ پنل، چهارچوب فلزی، حفاظ و نرده، مخزن فولادی، اسکلت پیش ساخته و سایر موارد مشابه هستند.سازه‌های فلزی در مقایسه با سایر سازه‌ها مزیت‌های متنوعی دارند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مقاومت زیاد فلز، خواص یکنواخت فلز، دوام فولاد، خواص ارتجاعی فولاد، شکل پذیری فلز، پیوستگی قطعات فلزی، مقاومت متعادل مصالح فلزی، واکنش مناسب در مواجهه با انفجار، شرایط آسان ساخت و نصب، اشغال فضا، سرعت نصب، تقویت‌پذیری و امکان مقاوم‌سازی، هدر رفت کمتر مصالح، وزن کم ساختمان‌های فولادی، افزایش کیفیت اسکلت سازه، ضریب نیروی لرزه‌ای کمتر و برگشت‌پذیر بودن کامل مصالح اشاره کرد.
میلگرد، یکی از پر کاربرد ترین فلزات به کار رفته در ساختمان هاست که گروه ساختمان فلزی بهترین های آن را تولید و عرضه می کنند.میلگرد یا آرماتور در واقع فولادی با سطح مقطع دایره‌ای شکل است که جنس آن اغلب از فولاد است. میلگرد در صنعت ساختمان‌سازی و در بخش بتن‌ریزی بیشترین کاربرد را دارد. از آن‌جایی که بتن ذاتا در برابر نیروهای فشاری استحکام دارد، اما نیروهای کششی می‌توانند موجب شکسته شدن آن شوند بنابراین اغلب از میلگرد به منظور تقویت بتن و سازه‌های سنگی استفاده می‌شود.اغلب دیواره‌های ملاتی و سازه‌های سنگی از نظر مشخصات تقریبا مشابه بتن هستند و در مواجهه با تنش‌های کششی تحمل بالایی ندارند؛ از این‌رو برخی از قطعه‌های استاندارد سنگی مانند آجر و بلوک با ایجاد حفره‌های مخصوص به شکلی طراحی شده‌اند که با قرار دادن میلگرد در حفره‌ها، مقاومت آن‌ها را در برابر تنش‌های کششی افزایش می‌دهد.
انواع میلگرد:
میلگرد آجدار
به منظور بهبود کیفیت چسبندگی بین بتن و فولاد تقویتی انجام می‌شود و طرح آج مشخصات معینی ندارد اما رعایت فضای بین برآمدگی‌ها و ارتفاع آج‌ها بر اساس استانداردهای مربوطه الزامی است. این آج‌ها با ایجاد یک سطح اصطکاکی موجب چسبندگی فولاد و بتن می‌شوند اما احتمال این‌که در صورت وارد شدن نیروی قوی از جای خود خارج شوند وجود دارد که اغلب در زمان تخریب ساختمان رخ می‌دهد. برای جلوگیری از این اتفاق میلگرد را در عمق زیاد و در ساختار بتن جاسازی می‌کنند و یا انتهای آن را مانند خم می‌کنند تا از این طریق موجب قفل شدن آن در بتن شوند.
میلگرد ضد زنگ
معمولا در مناطقی که به آب‌های شور نزدیک باشند و یا در  اسکلت پل‌هایی که در مناطق سردسیر قرار دارند از میلگردهای فولادی ضد زنگ یا میلگردهایی با روکش اپوکسی استفاده می‌شود. البته استفاده از این نوع میلگردها هزینه بیشتری را به دنبال دارد اما نقطه قوت آن، این است که موجب افزایش طول عمر پروژه می‌شود. همچنین، میلگردهای فولادی کامپوزیتی تقویت شده با فیبرهای پلیمری، در مناطقی که احتمال زنگ زدگی بالاتر وجود دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • گروه ‌ساختمان صنابع فلزی انواع و اقسام وسایل مورد نیاز در ساختمان سازی را تولید میکنند که عبارت است از:
  • انواع میلگرد: میلگردتک پولیش ، میلگرد دوپولیش st 37 ، میلگرد دوپولیش ck45 ، میلگردهای بلبرینگ خور ، میلگرد کشش ، میلگرد ساده ، میلگرد آجدار
  • انواع مفتول:مسوار ، اسیدشور ،سیاه ،کلاف ، در طول وسایز دلخواه .
  • میلگرد اتومات:تسمه نوردی ،تسمه ماشین کاری ، تسمه ترانسی ، تسمه st37 ،تسمه ck45 ،
  • انواع فولاد:ST37 – CK45- MO40- SPK- VCN –نبشی ، ناودانی ، سپری ، تیرآهن ، هاش ، ورق ، قوطی ، پروفیل
محصولات ارائه شده توسط آهن آلات حسینی به شرح ذیل می باشد:
  • مفتول مسوار
  • مفتول اسید شور
  • مفتول سیاه
  • مفتول ck45
  • میلگرد اتومات
  • میلگرد پولیش
  • میلگرد کشش
  • شش پره اتومات
  • شش پره کششی
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمائید:
 09124359161
02166671200
02166671204
02166671888
تهران،بازار آهن،شادآباد،بلوک تیر جنوبی ،پلاک 135
با مدیریت آقای سید اسماعیل حسینی
تولید کننده میلگرد ساده
بهترین تولید کننده انواع فلزات ساختمانی
انواع فلز های ساختمانی
مصالح فلزی ساختمان
کاربرد فلز در ساختمان سازی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بهترین تولیدکننده انواع فلزات ساختمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه