بهترین تراشکاری در اردبیل  | تراشکاری کمال

بهترین تراشکاری در اردبیل تراشکاری عبارت است از شکل‌دهی فلزات به روش براده‌برداری با استفاده از ماشین تراشکاری. در این روش از شکل‌دهی فلزات، فلز…
شهر
اردبیل
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

بهترین تراشکاری در اردبیل

تراشکاری عبارت است از شکل‌دهی فلزات به روش براده‌برداری با استفاده از ماشین تراشکاری. در این روش از شکل‌دهی فلزات، فلز که عمدتاً به شکل استوانه‌است (البته اشکال دیگر فلز نیز قابل استفاده‌است)، با قدرت و سرعت معین به چرخش درآمده و با حرکت تیغچه‌های تراشکاری بر روی آن، عمل براده‌برداری با عمق و سرعت معین انجام می شود. تراشکاری کمال با مدیریت سیفی یکی از بهترین و با کیفیت ترین تراشکاری های موجود در اردبیل می باشد.

تراشکاری می‌تواند به صورت دستی با دستگاه تراش سنتی که نیازمند نظارت دایمی اپراتور می‌باشد، یا با استفاده از دستگاه تراش اتومات انجام شود. امروزه رایج‌ترین دستگاه اتومات CNC کنترل عددی می‌باشد. هنگام تراشکاری قسمتی از جسمی نسبتا صلب چرخانده می‌شود و یک ابزار تراش از یک، دو یا سه محور حرکت می‌گذرد تا قطر یا عمق دقیقی ایجاد کند. تراشکاری می‌تواند داخل یا خارج یک استوانه انجام شود تا اجزا لوله‌ای تولید کند.

فرایندهای تراشکاری معمولاً توسط دستگاه تراش انجام می‌شوند که از قدیمی‌ترین ابزارها می‌باشد و دارای چهار نوع مختلف از جمله تراشکاری استوانه‌ای، تراشکاری مخروطی، بازرسی جوش و شیار خارجی می‌باشد. این فرایندها می‌توانند اشکال مختلفی از مواد مانند سیلندر، مخروط، منحنی یا شیاردار تولید کنند. به‌ طور کلی، در تراشکاری از ابزارهای برشی ساده تک‌نقطه‌ای استفاده می‌شود. قطعات تراشکاری دارای مقاطع دایره‌ای شکل از قبیل میله‌های ساده و غیر ساده، میله‌های پیچ شده، پولکها، بوش‌ها و نظائر این‌ها می‌باشد که قطعات اصلی ماشین‌ها و دستگاه‌ها و اسباب‌های فنی را تشکیل می‌دهند. همچنین عده زیادی از ابزارها مانند تیغه فرز، مته‌ها، برقوها، و قلاویزها هم دارای مقاطع گرد هستند. بنابر موارد استعمال خاصی که قطعات تراشکاری باید داشته باشند آن‌ها را از مواد مختلف مثلاً از فولاد، چدن، برنز، برنج، مس، فلزات سبک، چوب و یا مواد مصنوعی و نظائر آن‌ها می سازند. وضع سطح خارجی قطعات تراشکاری می‌تواند متفاوت باشد.

خدماتی که توسط مجموعه تراشکاری کمال برای شما انجام می شود عبارت است از:خدمات تراشکاری سنگین وسبک فلز کاری و صفحه تراشکاری و خدمات فلز کاری

تراشکاری حرفه‎‌‌ایست که به‌وسیله ابزارآلات و دستگاه تراش به تولید و تعمیر قطعات فلزی می‌پردازد. از آن‌جایی که معمولا قطعات تراشکاری شده در ساخت دستگاه‌ها به‌کار می‌روند؛ دقت و مهارت در آن نقش مهمی دارد. تراشکاری با توجه به نوع وسایل ساخته‌شده به دو شاخه سبک‌تراش و سنگین‌تراش تقسیم می‌گردد. از طرفی ساخت ماشین‌آلات پرس از خدمات تراشکاری سنگین محسوب می‌شود که آن‌ها را در دو نوع هیدرولیک و ضربه‌ای تولید می‌کنند.

مجوعه ی تراشکاری کمال بهترین و با کیفیت ترین مجوعه ی تراشکاری در اردبیل می باشد. این مجموعه سالیان سال در این حیطه تجربه داشته و بهترین کار را با نهایت کیفیت به شما تحویل خواهد داد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمائید:

09144555954

 با مدیریت آقای سیفی

بهترین تراشکاری در اردبیل

خدمات تراشکاری در اردبیل

تراش متوسط

تراشکاری سنگین و سبک

فرز دکل

صفحه تراش

اردبیل  – میدان ازادگان به سمت استارا- کوچه اوراق فروشان- تراشکاری کمال

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بهترین تراشکاری در اردبیل  | تراشکاری کمال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه