بهترین ارتوتیست و پروتوزیست در تهران

بهترین ارتوتیست و پروتوزیست در تهران ارتوتیست و پروتزیست چیست و چه کارایی دارد؛ گاهی برای شما پیش آمده است که افرادی را در اطراف…
شهر
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

بهترین ارتوتیست و پروتوزیست در تهران

ارتوتیست و پروتزیست چیست و چه کارایی دارد؛

گاهی برای شما پیش آمده است که افرادی را در اطراف تان می بینید که یک قسمتی از اعضای بدن خود را از دست داده اند یا دچار نقص مادرزادی هستند یا عضوی از بدنشان در تصادفات و یا بر اثر تروما از بین رفته این جاست که علم پیراپزشکی به کمک آن آمده و دست یاری اش را دراز می کند. پیراپزشکی در این زمینه ارتوپدی فنی نام دارد که هدف از آن طراحی و ساخت انواع ارتوزها و پروتزها و آموزش به مراجعین برای استفاده از آن است.

به افرادی که در زمینه ارتوز ها فعالیت دارند ارتوتیست و افرادی که در زمینه پروتز فعالیت میکنند را پروتزیست میگویند گاهی هم افرادی مثل دکتر سجاد اسماعیلیان جاوید در هر دو زمینه مشغول به فعالیت و خدمت رسانی به مراجعین هستند. گاهی یک فرد به هر علتی یک قسمت از اعضای بدنش را از دست می دهد در این حین یک استاد کار پروتز مشغول به کار می شود و یک اندام مصنوعی را برای این فرد مصدوم می سازد و نحوه استفاده کردن از آن را هم به او آموزش می دهد.

بیماران ممکن است به علت درمان صافی کف پا ، درمان غیر جراحی انحرافات ستون فقرات و درمان زانوی پرانتزی و زانوی ضربدری و … احتیاج به ارتوز داشته باشد.معاینه ، بررسی و درمان غیر جراحی ، طراحی و ساخت ارتوزها و پروتزها بر عهده دکتر سجاد اسماعیلیان جاوید می باشد که در زمینه ی ارتوپدی فنی یا ارتوز و پروتز در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تحصیل کرده اند.

دکتر سجاد اسماعیلیان جاوید در زمینه ی ارتوپدی فنی تحصیل کرده اند و در این رشته فعالیت می کنند و دارای دانش بسیار زیاد در رابطه با آناتومی بدن هستند و بیماری های سیستم حرکتی را به خوبی می شناسند. دکتر سجاد اسماعیلیان جاوید  دانش و مهارت بالایی در زمینه ی مکانیک و علم استفاده از آن دارند. دکتر سجاد اسماعیلیان جاوید  انحرافات ستون فقرات را به خوبی تشخیص داده و روش درمان صحیح آن را روی بیمار انجام می دهند، انحرافات و مشکلات زانو مثل زانو ضربدری و یا پرانتزی را دقیق تشخیص داده و درمان می کنند، در زمینه ی انواع اختلالات پا مثل کف پای صاف  و خار پاشنه و غیره مهارت بالایی دارند، انواع کفی را طراحی کرده و می سازند، اسکن کف پا را انجام می دهند و مشکل بیمار را بدون درنگ تشخیص می دهند. درخواست ما از شما عزیزان این است که برای درمان مشکلات خود به متخصص این حیطه مراجعه بفرمایید دکتر سجاد اسماعیلیان جاوید  بهترین ارتوتیست و پروتزیست در تهران بوده و به تمامی بیماران با صبر و حوصله ی فراوان رسیدگی می کنند.

جهت مشاوره رایگان و نحوه ی نوبت گیری با ما در تماس باشید:

۰۹۱۹۲۵۹۹۱۱۴

۰۹۳۳۱۵۱۶۸۱۹

پیج دکتر سجاد اسماعیلیان جاوید در اینستاگرام :

www.instagram.com/treatment_op

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بهترین ارتوتیست و پروتوزیست در تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه