بسته بندی مواد غذایی |تولید اسلایس پیاز و گوجه | فروش سبزیجات خشک و ادویه

بسته بندی مواد غذایی نکاتی در مورد حبوبات و خواص آن ها حبوبات بسیار کم چرب هستند و منبع پروتئین گیاهی و گلوسید ها محسوب…
شهر
قوچان
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

بسته بندی مواد غذایی

نکاتی در مورد حبوبات و خواص آن ها

حبوبات بسیار کم چرب هستند و منبع پروتئین گیاهی و گلوسید ها محسوب می شوند.از این گذشته این مواد غذایی مفید دارای مواد معدنی و ویتامین‌های مختلف از جمله کلسیم،پتاسیم، آهن و ویتامین های گروه B می باشند.این مواد غذایی کم چرب خواص زیادی دارند که برای بدن بسیار مفید است. در ابتدای مطلب قصد داریم گوشه‌ای از دنیای رنگارنگ حبوبات را به شما نشان دهیم،مدت هاست که افراد گیاه خوار حبوبات را منبع پروتئین خود می‌دانند و از این مواد غذایی فوق العاده مفید برای تامین نیازهای خود استفاده می برند.با این حال همه می دانیم که حبوبات از نظر برخی از اسیدهای آمینه کمبود دارد و پروتئین های آن نیز کامل نیست برای همین است که حبوبات را اغلب با مواد غذایی دیگر مثل غلات و مواد غذایی چرب مصرف می‌کنند تا کمبود اسیدهای آمینه آن جبران شود. البته لزومی ندارد همه این مواد غذایی متنوع را یکجا و در یک غذا مصرف کرد. در فرهنگ های مختلف از این مواد غذایی به طور متنوع استفاده می‌شود. در هند برنج با عدس مصرف می شود غذایی شبیه عدس‌پلو که خودمان. در برخی از کشورهای آسیایی پوره نخود را با دانه های کنجد می خورند و یا سوپ ذرت با لوبیا درست میکنند.

اما به طور کل برخی از افراد با حبوبات مشکل دارند یعنی نمی توانند به خوبی مواد غذایی را حذف می‌کنند و بعد از مصرف حبوبات از گاز یا نفخ رنج می برند. در ادامه چند راهکار ارائه میدهیم که تا حدودی مشکل را کم میکند. دنیای حبوبات دنیای رنگارنگ و متنوعی است.لوبیا قرمز، لوبیا چیتی، لوبیا سفید،نخود، عدس و لپه و… جزو حبوبات پر طرفدار محسوب می شوند. شما می توانید دانه های خشک حبوبات را خریداری کنید که نیاز دارد به خوبی پخته شود.بهتر از قبل از پخت یک شب کامل آنها را در آب خیس کنید و در یخچال قرار دهید این کار باعث می‌شود حبوبات زودتر بپزند و آنزیم های بیشتری آزاد کنند که باعث هضم راحت تر آنها می شود. در هنگام پخت می‌توانید در ظرف را گذاشته یا بدون در آنها را بپزید. گذاشتن در ظرف باعث میشود حبوبات نرم تر شده و برای استفاده در سوپ آش یا پوره مناسب تر باشد.در حالت بدون در حبوبات درست‌تر پخته می شوند و برای استفاده در خورش ها یا سالاد مناسبند. حبوبات بسیار کم چرب هستند و منبع پروتئین گیاهی و گلوسیدها محسوب می شوند. از این گذشته این مواد غذایی مفید دارای مواد معدنی و ویتامین های مختلفی از جمله کلسیم و پتاسیم و غیره می باشند. حبوبات همچنین سرشار از موادی به نام فیتونوترینت ها هستند که با بیماری های مختلف مقابله می‌کنند. حبوبات منبع خوب فولات محسوب می‌شود که در مادران باردار باعث رشد خوب جنین میشود. شاخص گلیسمی این مواد غذایی پایین بوده و برای افراد دیابتی مناسب است. از این گذشته حبوبات دوستدار سلامت قلب شماست زیرا میزان کلسترول مضر را و همچنین میزان تری گلیسیرید را کاهش میدهد.محققان معتقدند افرادی که می‌خواهند جذب چربی های اشباع شده را کاهش دهند می توانند حبوباتی مثل لوبیا و عدس را جایگزین گوشت قرمز کنند در این صورت مصرف ۱۷۵ میلی گرم معادل سه چهارم فنجان حبوبات برای بدن کافی است.

خدمات تولید کننده مواد غذایی پیشنهادی ما:

یکی از محصول هایی که توسط این تولیدکننده تولید می شود اسلایس گوجه است. اسلایس گوجه جهت مصرف در آبگوشت و پودر شده آن جایگزین رب گوجه میتواند باشد. این محصول فاقد مواد افزودنی است و در زمان گرانی بسیار به صرفه بوده. گوجه خشک سرشار از ویتامینهای Cو A می باشد.گوجه فرنگی خشک اشتها آور و برطرف کننده ضعف و خستگی می باشد علاوه بر آن گوجه خشک در تقویت سلسله اعصاب و همچنین قلب و دستگاه گردش خون بسیار بسیار موثر است. متخصصان همواره مصرف آن را به بیماران مبتلا به دردهای مفاصل و همچنین رماتیسم و نقرس توصیه می کنند. در ضمن گوجه فرنگی برای رفع مسمومیت های مزمن،بالا بودن اوره و چربی خون،درمان یبوست و دفع رسوبات ادراری و صفراوی نیز مفید شناخته شده است،و با توجه به این که گوجه فرنگی حاوی ویتامین آ است خوردن آن در تقویت بینایی به سلامت پوست و مخاط ها بسیار بسیار موثر است. مصرف مداوم گوجه فرنگی در پیشگیری از بروز حمله های قلبی موثر است.

یکی دیگر از محصولات تولیدی این تولیدی اسلایس پیاز است. داشتن اسلایس پیاز در خانه بسیار کمک کننده است مخصوصا در شرایطی که شما تایم کافی برای پخت غذا را ندارید و در این صورت داشتن استایس پیاز به شما در داشتن سرعت در آشپزی کمک می کند.

فعالیت های دیگر این مجموعه:

  • فرآوری ادویه جات ساده و ترکیبی

  • سبزیجات خشک ( نعنا ، شوید ، خشک ، مرزه ، ترخون ، ریحان ، جعفری ، قورمه سیزی ، کوکو ، تره و…)

  • تولید پیاز خشک و گوجه

  • تولید انواع ادویه( زنجبیل ، سیاه دانه ، هل ، میخک ، گلپر ، دارچین ، زردچوبه ، بادبان ، ادویه مرغ و ماهی )

  • خدمات شستشوی خشک کردن انواع تخمه

علاوه بر موارد گفته شده در این تولیدی آلو بخارا،کشمش،انواع ادویه و غیره با باکیفیت ترین حالت و بهترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت اگر به دنبال یک تولیدی مطمئن و با کیفیت و مرغوب هستید تا بتوانید با خیال راحت از آن خرید کرده و خرید خوبی را هم تجربه کرده باشید می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

۰۹۱۲۰۹۸۷۴۳۹

 استان : خراسان رضوی   –   شهر : قوچان
 آدرس : قوچان شهرک صنعتی شماره یک کوشش 2پلاک ٣

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بسته بندی مواد غذایی |تولید اسلایس پیاز و گوجه | فروش سبزیجات خشک و ادویه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه