بذر پیاز مینروا

بذر پیاز مینروا پیاز مینروا یکی از معروفترین ارقام پیاز میباشد که در مناطق جنوبی کشور بالاخص جیرفت مورد کاشت قرار می گیرد. شهرستان جیرفت…
شهر
شیراز
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

بذر پیاز مینروا
پیاز مینروا یکی از معروفترین ارقام پیاز میباشد که در مناطق جنوبی کشور بالاخص جیرفت مورد کاشت قرار می گیرد. شهرستان جیرفت یکی از مهمترین مناطق کاشت پیاز در کشور بوده که سالانه میزان زیادی از حجم پیاز کشور را تامین می نماید. بذر پیاز مینروا محصول شرکت انزا زادن بوده است که در قوطی های ۱۰۰ هزار عددی به بازار عرضه می گردد. بذر پیاز سفید مینروا رقمی روز کوتاه محسوب شده که رنگ پوست غده آن به رنگ سفید بازار پسند می باشد. به طور کلی بذور پیاز به دو دسته روز کوتاه و روز بلند تقسیم می شوند. پیاز های روز بلند ارقامی میباشند که در روزهای بلند بهتر تولید غده می نمایند و پیازهای روز کوتاه ارقامی هستند که در روزهای کوتاه و عرض های جغرافیایی کمتر بهتر غده می بندند.
پیاز سفید مینروا دارای خصوصیات زیر می باشد:
• رقمی هیبرید
• دارای عملکرد بالا
• دارای بوته قوی
• محصول بازار پسند
یکی از خصوصیات پیاز هیبرید مینروا داشتن غده های یکنواخت و گرد بوده که توانسته در سال های اخیر توجه بسیاری از پیازکاران را به خود جلب کنند. یکنواختی شکل ظاهری غده ها فاکتور بسیار مهمی در بازارپسندی پیاز به شمار می رود. پیاز هیبرید مینروا دارای غده بزرگ بوده که از سفتی مناسبی برخوردار می باشد. سفتی گوشت میوه سبب افزایش قابلیت محصول پس از برداشت شده و امکان ارسال محصول به نواحی دوردست را فراهم می کند. پیاز سفید مینروا به دلیل داشتن بوته قوی در اکثر مواقع نسبت به بیماری های برگی دارای مقاومت نسبی می باشد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بذر پیاز مینروا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه