بازرگانی زاگرس آهن

بازرگانی زاگرس آهن شما با همکاری بازرگانی زاگرس آهن می توانید خریدی آگاهانه و کاملا اقتصادی داشته باشید. این مرکز با مدیریت عسگری سال هاست…
شهر
کرمانشاه
اطلاعات تماس
درگاه ها

نون روز هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.

با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن و آسوده‌تر معامله کنید.

بازرگانی زاگرس آهن

شما با همکاری بازرگانی زاگرس آهن می توانید خریدی آگاهانه و کاملا اقتصادی داشته باشید. این مرکز با مدیریت عسگری سال هاست که بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهند که در نهایت سبب جلب رضایت آن ها شده اند.

این مرکز آمادگی خود را جهت همکاری با پیمانکاران، انبوه سازان و سایر پروژه های ساختمانی برای ارائه ی انواع تیر آهن، میلگرد، ورق، پروفیل، نبشی و ناودانی و انواع آهن آلات صنعتی و ساختمانی و…‌ اعلام می دارند.

تیر آهن های لانه زنبوری از انواع تیر اهن هستند که به دلیل شکل خاصی که دارند بسیار پر کاربرد می باشند. این مدل تیر آهن زمانی که جوش و برش بخورند شبیه به لانه زنبور خواهند شد. این تیر آهن ها باعث می شوند تا ارتفاع تیر آهن افزایش پیدا کند.

میلگرد ها هم نوعی دیگر از آهن آلات ساختمانی هستند که جزوه پر کاربرد ترین های مصالح ساختمانی به حساب می آیند. این مصالح در ساخت و ساز های بتنی برای استحکام دادن بتن مورد استفاده قرار خواهند گرفت. این میلگرد ها نقش موثری در استحکام بخشیدن به بتن ایفا می کنند.

میلگرد ها بر اساس شکل ظاهری شان به انواع میلگرد آجدار، میلگرد ساده و میلگرد آجدار پیچیده تقسیم می شوند. از گران قیمت ترین میلگرد ها بر اساس نوع مواد سازنده می توان به فولاد ضد زنگ اشاره کرد.

نبشی ها هم مانند پروفیل ها از کاربردی ترین مصالح به حساب می آیند و کاربردی مانند مرکب و منفرد دارند. از نبشی ها برای اتصال دادن تیر آهن ها به بیم ها و متصل کردن پل ها به ستون ها استفاده می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، بهره مندی از خدمات بازرگانی زاگرس آهن و استعلام از جدید ترین قیمت ها کافی است با آقای عسگری در ارتباط باشید.

تلفن تماس: 09188880359

 

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بازرگانی زاگرس آهن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آگهی های مشابه